Ünnepi kollekció a Levi's-től
Vészesen közeleg a karácsony és az azt megelőző ajándékvásárlás és ezt a divatmárkák is jól tudják,
így sorra érkeznek az ünnepi kollekciók és kampányok.
Így van ez a Levi's-nél is, akik egy különleges kampánnyal és ünnepi kollekcióval készültek
a 2012-es karácsonyi szezonra. A férfiaknak szánt kínálatra leginkább a klasszikus, kifinomult, ám mégis modern darabok jellemzőek, melyek között farmereket, vastag és kötött pulóvereket, kabátokat, valamint ingeket és kiegészítőket is találunk. Az ünnepi kollekció egyik jelszava a rétegezés, ez pedig a lookbook-ban szereplő összeállításokban is visszaköszön.
MÉG TÖBB FOTÓ A TOVÁBB UTÁN!
HeStyle exkluzív: Fuck The Clock editorial
Ismét exkluzív anyaggal jelentkezünk, nálunk jelenik meg ugyanis elsőként ez a vagány és rendkívül jól sikerült fotósorozat, amely a Fuck The Clock címet viseli és amelyért már több külföldi online divatoldal is "bejelentkezett", de mi kaptuk a lehetőséget, hogy elsőként bemutathassuk.
A fotósorozatot a fiatal fotós, a MOME másodéves hallgatója, Martin Wanda és tervező barátja, Hegedűs Dóra készítette. Az anyag elkészítésekor az inspirációt leginkább a 70-es és 80-as évek rock'n'roll időszaka jelentette, ez visszaköszön a címadó Patti Smith idézetnél és a helyszínnél is, amely stílszerűen a régi vágóhíd területe volt, ami sok banda próbatermének ad otthont.
A fotósorozatban főként Lakatos Sándor ruhái szerepelnek, de egy-két Hegedűs Dóra darab is szerepel az összeállításokban, aki a stylingért volt felelős. A modell a WAM Models új felfedezettje, Márton.
Nagyon örülünk, hogy ismét egy fiatal, magyar tehetséget mutathattunk be itt a HeStyle-on, reméljük, hogy még sokat fogunk hallani Wandáról és Dóráról is.
Nektek mi a véleményetek?
Hogy tetszik a fotósorozat?
WeWood: Környezetbarát órák, már Magyarországon is
Még tavaly tavasszal írtunk a WeWood márkáról, amelynek érdekessége az, hogy fából készült, anti-allergén órákat készít vásárlóinak. A környezettudatos márka kizárólag olyan fákat használ fel a gyártásra, amelyek leginkább maradék vagy kidobásra szánt anyagok, sőt minden értékesített óra után egy új fa kerül elültetésre.
A WeWood a divat és az ECO-Smart eszmék találkozásából született: letisztult vonalvezetésű egyedi karórák szerepelnek a kínálatukban, melyek egyszerre mutatják viselőjűket intelligens, igényes és környezettudatos embernek, ugyanakkor trendinek és egyedinek is.
A 2010-ben alapított olasz márka ezidáig nem volt jelen a hazai piacon, ám ez mostantól megváltozik:
Már Magyarországon is elérhetőek a WeWood órák, melyeket egészen különleges és meglepő helyen,
elsőként az Írók Boltjában vásárolhat meg a magyar vásárlóközönség. A divat és a környezettudatosság összefonódása manapság egyáltalán nem különlegesség, az azonban már igen, hogy ezt olyan módon teszik, amely még jól is néz ki. Sokszor ugyanis az öko-fashion valami egészen torz és hordhatatlan végterméket szül, ez azonban a WeWood-nál szerencsére nem történt meg, sőt éppen az ellenkezője valósult meg. Különlegesek, modernek és tetszetősek a kollekció darabjai, az pedig már csak egy plusz pont, hogy ezzel még a környezetet is óvjuk...
Még több infó a WeWood honlapján!
Nektek mi a véleményetek?
Hogy tetszenek a WeWood órák?
MÉG TÖBB FOTÓ A TOVÁBB UTÁN!
Téli darabok a H&M-től
A H&M frissítette aktuális téli kollekcióját, ezáltal pedig az azt népszerűsítő lookbook fotósorozatot is, melyben Arthur Kulkov modell segítségével ismerkedhetünk meg a svéd fast-fashion márka hidegebb hónapokra szánt kínálatával, azon belül is most inkább a felsőruházatra koncentrálva. A fotókon leginkább a pulóverek a főszereplők: kötött, télies stílusú, meleg darabokat láthatunk.
Hogy tetszenek a fotókon látható pulóverek?
MÉG TÖBB FOTÓ A TOVÁBB UTÁN!
Napi favorit: Humör őszi/téli lookbook
Dán humor.
Jó tudni, hogy a skandinávok sem mindig veszik komolyan magukat, és ebből a lazaságból valami egészen ütős dolog képes létrejönni. A Humör 2012-es őszi/téli lookbookjáról van szó, amely az elektronikus zenéből, illetve Tokio, New York és Berlin utcai divatjából merít. A bátor színkombinációk és az ötletes minták teszik lendületessé a dán brand új lookbookját, ami számunkra egy kicsit felüdülés a sok elegáns szett után.
Napi favorit. Csak azért, hogy ti se vegyétek magatokat mindig olyan komolyan.
A többi szett a TOVÁBB után!
Tetszik/Nem tetszik? – Bőr hátizsák
A hátizsákoké a 2012-es esztendő.
Na jó, túlzok, de hogy a hátizsák valóban egy olyan kiegészítő, amire vágyni lehet, azt igazolja ez a darab a Club Monacotól. Nekem mint tárgy, nagyon tetszik, de nem tudom eldönteni, hogy hordanám-e.
Mi a verdikt? Nektek tetszik vagy sem?
Megrendelheted itt. 298 dollár.
Így fotózzák Beckhamet
David Beckhamet a Breitling kampányához fotózták.
Az óra, amit hirdet a Transocean Chronograph Unitime nevet viseli, és megközelítőleg két és fél millió forintba kerül. Beckham természetesen hibátlanul mutat, az óra majd leesik a képről és a háttérben egy magángép várja.
Egy werk videónk is van a fotózásról, íme:
Szerintetek milyen a kampány?