2018.02.26

MIT KELL TUDNI AZ ÖVVISELÉSRŐL?

RekaLukacs | 2018.02.26 5:41 | 75 hozzászólás


Az egyik legfontosabb és talán legrégebbi kiegészítő a férfiak ruhatárában az öv. Nagyon sok esetben elkerülhetetlen egy öv viselése és nem azért mert különben csúszkálna rajtad a nadrág. Na de hogyan is kell helyesen viselni ezt a kiegészítőt?

Annak ellenére, hogy rengeteg férfi hord övet és ez a kiegészítő egyáltalán nem számit extravagánsnak vagy, „luxuscikknek” nagyon sok férfi mégsem tudja pontosan, az övviselés kevés de annál fontosabb szabályait. Ebben a cikkben ezeket tudhatjátok meg.

A kiegészítőkkel általában nagyon nehéz mellélőni de ez sajnos az övek esetére nem igaz. Nagyon sokszor láttunk már szörnyű bakikat, ami az alapjában véve szuper szettedet teljesen tönkreteheti. Ezért érdemes ezeket a szabályokat megfogadni és alkalmazni is.

Nézzük az alapszabályokat!
#1 Első és talán a legfontosabb szabály:

Az övnek mindig összhangban kell lennie a cipővel. Beszélhetünk itt, anyagbéli, árnyalatbeli és stílusbeli harmóniáról. Tehát ha például egy bőr western hatású cipőd van ne vegyél fel egy sportos vászon övet, vagy egy elegáns fekete bőr övet.

Leegyszerűsítve, elegáns ruhához főként  bőrcipőt és bőrövet hordj, kerüld a vászont és a műanyagot, mert azok teljesen el fognak ütni a stílustól amire a ruházatoddal törekszel.

Ha utcai, lezser lookra törekszel, akkor ahhoz már nyugodtan jöhetnek a vászon, sportos övek.

#2 Soha ne térj el színben

Az árnyalatokkal játszhatsz, tehát egy fekete cipőhöz, nyugodtan vegyél fel egy sötétszürke övet és fordítva. De a barnát és a feketét soha ne keverd. Szörnyű hatást kelt.

#3 Nem csak színben érdemes odafigyelni.

Mondjuk, velúr cipő esetében semmiképp sem válasszunk fényes bőrből készült övet, vagy éppen fordítva.

#4 Elegáns ruhához, öltönyhöz mindig viselj övet!

Nagyon nagyon ciki tud lenni, amikor flottul fel vagy öltözve, minden stimmel, de az övtartód üresen áll. Ez trehányságot sugall. Kivétel persze, ha nincs övtartó.

Top tipp: „A kevesebb néha több” ne az öveddel próbálj meg kitűnni, az legyen vékony, egyszerű és kifinomult szinte láthatatlan.

►►►►

Kövess minket a Facebook oldalunkon is!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr8313666884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madafakaa123 2018.02.26. 14:32:03

>Ha fekete cipőt választasz akkor kérlek ne vegyél fel barna övet

Feltűnik ez valakinek egyáltalán? azert ez nem egy zokni szandál jellegű ízlésficam.

Mad Mind 2018.02.26. 14:37:14

@_madafaka_:
Nem.
Bővebben, senkit nem érdekel milyen az öved.

Showmiller · http://ujallastakarok.blog.hu 2018.02.26. 14:46:52

A 4-es ponttal nem értek egyet. Az igazán személyre szabott egyedi nadrágoknak (angoloknál elég sok ilyen van) nincs is övtartója, mert pont az a lényege, hogy testre szabott... Az az igazán elegáns.

atomplanet 2018.02.26. 14:57:23

Eleganciáról, stílusról oktatni, szépérzékről beszélgetni egy ingyenes elavult, ótvar blogon nem túl meggyőző. Nem beszélve, a helyesírásól. Westend, aluljáró szint.

jandera 2018.02.26. 14:57:59

A legfontosabb szabály: F@sznak, csatnak, kardnak baloldalon van a helye.

Plumper_ 2018.02.26. 15:00:59

1. tipp: legyél gazdag és jóképű
akkor lesz@rhatod, milyen övet viselsz és hogyan.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.02.26. 15:09:25

Hogy ez mekkora F@SZSÁG. A P@csöm szőrét milyenre fessem? A szakadt pólómhoz, vagy a bakancsba gyűrt nadrághoz válasszam a színét?

Különbenis, a pólót nem gyűröm bele a nadrágba, mert kényelmetlen.

@Plumper_: nem vagyok se gazdag se jóképű, de így is lesz@rhatom az öv színét, sőt a szandál-zokni kombó tilalmát is, mert szabad ember vagyok, és a liberális eszmék korlátozásának gondolom, ha sehonnai nyálas kis buzzancsok, akik mindeféle fisz-f@sz sztájlisztnak, vagy divatügyi megmondóembernek gondolják magukat és beleszólnak, hogy hogyan öltözködjek.

Amator 2018.02.26. 15:11:43

Az első szabály lemaradt: megfelelő hosszúságú övet vegyél mindig.
Ezt mondjuk Angliában megteheted, nálunk már kicsit bajosabb.

Plumper_ 2018.02.26. 15:15:42

@Magánvéleményem: nem gondolom, hogy liberális álláspont miatt mondják meg sok éve, hogy a zokni-szandál kombó, vagy a fehér zokni nem jó. csak valamikor kitalálták és nem bírnak lejönni róla, és még hozzá is tesznek.
azt soha senki nem meri felvállalni, hogy gáz a nőkön a bilihaj, a hatalmas napszemüveg, a csúcsos k.vacipő stb.

Maxim Tsigalko 2018.02.26. 15:21:38

"Ha fekete cipőt választasz akkor kérlek ne vegyél fel barna övet"

Vegyél fel helyette zöldet, lásd egyes pont :)

Amator 2018.02.26. 15:22:02

@Plumper_: Igen, az ízlés és a stílus a 80-as években szabadságra ment, azóta sem láttuk.

Alick 2018.02.26. 15:22:28

@_madafaka_: A szandál-zoknis megoldást inkább promótálni kéne, kevesebb kidörzsölt és büdös láb lenne nyáron.

efi 2018.02.26. 15:22:41

Akár viselsz övet, akár nem, a cipődet mindenképpen mezítláb viseld, hogy mind a cipő, mind a lábad jó izzadt és büdös legyen.

Plumper_ 2018.02.26. 15:23:05

@Amator: a 80-as évek elején ment szabadságba (azaz kb. 1978-tól), majd tombolt az ostoba, röhejes divat, egészen a 2000-es évek elejéig.

degeco 2018.02.26. 15:24:26

Micsoda szörnyű bakik!!!
ÉszakKoreaban az ilyenért gránátvető jár.

véleményM 2018.02.26. 15:24:52

Ilyen bombasztikus tartalmú cikkekkel már rég a Vogue magazinban kellene publikálni!

tommybravo 2018.02.26. 15:25:14

Bármilyen stílustanácsot agyonver egy drámaian rossz helyesírás: mennyire igényes valaki, aki még a központozást is 3-ból kétszer elrontja?

A stílus pedig stílus: színben passzoljon az öv és a cipő, HA elegánsnak akarsz tűnni. Ha nem, akkor akármi jöhet. El lehet térni és lehet, hogy sikerül megújítanod az általánosan elfogadott, poros szabályokat.

Burgermeister 2018.02.26. 15:40:46

Es ha kell meg egy luk a ketto kozze akkor vidd el egy cipeszhez es normalisan
Likassza. Lattam olyat hogy siman kifaragta kessel vagy arral. Borzalmasan
Nezett ki.

Usenka 2018.02.26. 15:44:09

Ez alap. Viszont a kommentekből kiderül, h a magyar ffi társadalom, még nagyon éretlen, nagyon messze van attól, hogy ilyen “mélységekről” cikket írjunk. Aki már figyel a cipő - öv összhangra (színében, anyagában) az már az öltözködésében képvisel egy szintet egy nívót, hiszen odáig el kell jutni...
Ez kb. az amikor a szövetkabát ujjáról nem szedik le a márkajelzést, vagy nem bontják ki a zakó, szövetkabát alsórészénél a keresztöltést... sorolhatnám.

dr. mesterséges színezék 2018.02.26. 15:46:44

Engem egyszer hazaküldött a főnököm a munkahelyről, mert nem illett a nadrágszíjam színe a cipőmhöz. Azt mondta, nem érdekli, hogy évek óta a legjobb értékelést adja a munkámra, ezt azért mégsem tűrheti, és bármikor talál másik ember a helyemre, aki mindig korrekt öv-cipő összeállítással jelenik meg.

Egyetlen szerencsém az volt, hogy ez az egész baromság nem igaz, hanem a kisujjamból szoptam, miután elolvastam az életmentő és -vezető tanácsokat -- így megmenekültem.

dr. mesterséges színezék 2018.02.26. 15:50:32

@Usenka: "Aki már figyel a cipő - öv összhangra (színében, anyagában) az már az öltözködésében képvisel egy szintet egy nívót, hiszen odáig el kell jutni..."

Bizony. Lázár János, Szijjártó Péter, Harvey Weinstein és megbízott ügyvédje... őket kellene minden férfi példaképévé állítani. Ahol színpárosítás van, ott ízlés van, és ahol ízlés van, ott a becsület.

dr. mesterséges színezék 2018.02.26. 15:56:52

@Alick: "A szandál-zoknis megoldást inkább promótálni kéne, kevesebb kidörzsölt és büdös láb lenne nyáron."

Demagóg!
Jó hogy nem célszerűségi szemponokat veszünk figyelembe, amikor felöltözünk. Van elég tragédia a világban, nem hiányzik, hogy még a praktikum is aláássa.

Gukker 2018.02.26. 16:10:38

Az öv az, amivel kabátot, köpenyt a derekunkon összefogunk.
Amire a cikkíró gondol, azt úgy hívják nadrágszíj.

gigabursch 2018.02.26. 16:15:12

HA használható övet akarsz, amit nem dobsz ki fél éven belül, akkor vegyél kengyelszíjat.
Az utolsó három övem mind az.
Ebből a legrégebbit 1991 óta használom, hetente 2-3-szor, de volt amikor csak az volt.

versal 2018.02.26. 16:16:03

6-12 lukú övre a fűzős félcipő a szükséges, míg a 4-8 lukú öv esetén a gumírozott magasszárú cipő ajánlott. Az öveket a nadrág márkajelzését jelentő bőr vagy textil címke alá kell bújtatni, 0-37,5 éves korig, míg e felett a márkajelzést nyugodtan eltakarhatjuk az övvel. Továbbá, szandállal hordott lukas kék zoknihoz mindenféleképp egy kevésbé hangsúlyos szattyánbőr övet ajánlok...

Azt hiszem komoly bajban vannak, akik ezen divatpraktikák mentén kényszerülnek élni az életüket.

satie · http://321.hu/sas 2018.02.26. 16:17:33

a diszfunkcionális divatnak nincs értelme. Öv. Mire való alapból, mire találták ki, mire lehet funkcionális? (most nem a mentőövről és hasonlókról beszélek) Arra, hogy megtartsa a túlsúlyos ember derekáról lelógó ruhadarabot, ha a dereka nagyobb, mint a csípője. Ergo, ha nem túlsúlyos egy férfi és nincs más, akár veleszületett komoly alkati problémája, hanem normális testalkata van, lapos hassal, akkor a derekának kerülete nem nagyobb, mint a csípőjéé, tehát egy normális férfi ne hordjon övet, mert legalább annyira nevetséges, mint a fekete szempillafesték a nem-fekete hajú csajokon. Ridiculous. Nem, office-hoz se. HA problémája van az illetőnek és a derekának átmérője nagyobb, mint a csípőjéé, akkor jön szóba az öv úgy, hogy nem nevetséges. Ebben az esetben az abszolút privát ízlésem szerint a legtöbb esetben valóban jobban áll, ha harmonizál minimum tónusban a nadrággal.

gigabursch 2018.02.26. 16:18:24

@Gukker:
És tényleg.
Engem is megvezetett.

szemétpasi 2018.02.26. 16:18:35

@Burgermeister: 1500-2000 Ft-ért lehet kapni sokszor a Lidl-ben bőrlyukasztót. Azzal pont olyan szép lyukat csinál az ember mint a cipész. Teljes készlet, különböző méretek, formák, vágóél kialakítás. Egyszeri befektetés, fémből van az egész, szerintem még az unokáim is használni fogják :D

satie · http://321.hu/sas 2018.02.26. 16:28:45

Mit kell tudni az önviseléshő

vanRob 2018.02.26. 16:40:16

Azt hittem valami értelmes bejegyzés lesz, erre 5-ször olvasom, hogy fekete cipőhöz ne viseljünk barna övet. OK. Ezen kívül? Például a hossza? Hány lyuk maradjon látható? Kell-e a bújtató?
Ez a bejegyzés így így kalap szar..

onlame 2018.02.26. 16:52:21

Jó sok baromság... Az öv kettévágja az embert, pláne, ha arra figyelsz, hogy a cipővel harmonizáljon, és ne a nadrággal. Szóval alapvetően kerülni kell. De ha ott az övbújtató a nadrágon, akkor sok esetben elkerülhetetlen, hogy övet vegyél fel...

Na de öltönyhöz például kurvára nem kell öv. Illetve de. Akkor, ha az öltönyt nem rád szabták, sőt még nem is igazították rád.

dr. mesterséges színezék 2018.02.26. 17:06:33

@szemétpasi: Nem mertem beírni a lyukasztót (egyébként OBI és Praktiker is tartja), mert túl konstruktív lett volna.
6-8 éve használom mindenre, amibe lyuk kell, és pláne, ha a lyukba bújtató szegecs is.

dr. mesterséges színezék 2018.02.26. 17:14:27

@vanRob: Pedig milyen jól jött volna az öv (nadrágszíj) viselésével kapcsolatos szakértő tanács, amikor a nadrágon kívül egy 5 darabos gépkarabély-tár táskát és egy darab gyalogsági ásót is meg kellett tartania a derékon.

Phteven 2018.02.26. 20:48:11

Ezt a szart addig olvastam, hogy "Ha utcai, lezser lookra törekszel,". Te fhasz!

Mészárolós Lőrinc 2018.02.26. 20:51:36

"Top tipp: „A kevesebb néha több” ne az öveddel próbálj meg kitűnni, az legyen vékony, egyszerű és kifinomult szinte láthatatlan."
Top tipp kiegészítés: vékony nadrágszíjat a NŐK hordanak, esetleg a "másik csapatban" játszó pride-ra készülő, kevésbé szerencsés genetikai adottságokkal randelkező férfiak...

laci_52 2018.02.26. 22:26:18

@onlame: Hiába szabták rád az öltönyt, az több évre szóló beruházás, eközben az ember 5-10 kilót is hízik, esetleg fogy, ezért szükség lehet az övre...

dezsoke007 2018.02.26. 22:26:21

az öt egymás melletti képen a középsőn van egy rövidgatyás férfi. Ez komoly? Hogy néz ki? Tán egy bicikliversenyen van, hogy villogtatja a csodás lábát? A másik meg az ing+nyakkendő zakó nélkül. Ez milyen look?

laci_52 2018.02.26. 22:30:37

@Alick: Ez hülyeség! Tavasztól őszig hétköznapi utcai viseletként szandált vagy papucsot hordok zokni nélkül! Nagyon egészséges viselet! Olyan jól kiszellőzik a lábam, hogy közelről megszagolhatod!

11110000 2018.02.26. 23:03:47

Fekete öltönynadrág, fehér zokni, strandpapucs, barna öv, csat egy bújtatóval balra, hogy ne karcolja a gitárt.

Ez a menő, nem az a sok faszság, amit itt összehordanak.

gigabursch 2018.02.27. 07:12:39

@laci_52: @Alick: @dr. mesterséges színezék:

Mondjuk egyszer szeretném megérteni, hogy egy bőrszandál könnyű vékony pamutzoknival miért b@ssz@ a csőrét egy csomó embernek.

1.) Higiénikusabb
2.) Pont leszarom, hogy egyesek szerint "ősi" zsidó szokás

Tökönrúgott Feleségek 2018.02.27. 08:44:59

@gigabursch: Ezt a szandál+zokni fóbiát én sem értettem soha. Mi van akkor, ha nem szeretném, hogy az összes városi dzsuva a lábamra tapadjon a nyári melegben? Számomra sokkal gusztustalanabb, ha valaki zokni nélkül vesz fel egy félcipőt (mint a fenti képeken majd' az összes fickó).

CoolKoon 2018.02.27. 09:42:48

@_madafaka_: Szerintem a nőknek igen....

CoolKoon 2018.02.27. 09:44:58

@Magánvéleményem: Ó, neked bőven megfelel a mackónadrág, esküvőre, temetésre is akár. Nehogy a rohattmocskos társadalom korlátozni merjen ebben.....

CoolKoon 2018.02.27. 09:46:48

@Plumper_: "azt soha senki nem meri felvállalni, hogy gáz a nőkön a bilihaj" - Olyat úgyis csak feminácik meg maszkulin leszbikusok hordanak, úgyhogy nincs is baj vele.

"a csúcsos k.vacipő" - Szerintem akik ilyet hordanak, azoknak is céljuk van vele....

CoolKoon 2018.02.27. 09:50:04

@dr. mesterséges színezék: Gratulálok, hogy még ebbe is sikerült belekeverned a politikát. Ez valami speciális Tourette-szindróma?

Plumper_ 2018.02.27. 09:57:22

@CoolKoon: sajnos nem csak olyanok hordják. hanem azok is, akiknek egyébként szép arcuk lenne, ha nem biliformára vágnák a hajukat. a legsz@rabb, amikor már a fejtetőn elkezdik előrefésülni, a többit hátra.
a csúcsos k.cipősöket messzire kerülni kell (mindenki női, a pénzedre hajtanak, cserébe az ágyban is mint a fadarabok).

Péter 2 2018.02.27. 10:04:36

@gigabursch: Mert tökfejek. Mint mindenki, aki azt hiszi, hogy divatnak bármi értelme van. Minden normális ember szandált és zoknit vesz fel, amikor olyan éppen az időjárás, hogy ez a természetes, magától értetődő, kényelmes. praktikus viselet.

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2018.02.27. 10:10:58

@Gukker: +1, király vagy. Amúgy meg nadrágszíjat a seregből, ott egyfajta volt, oszt jónapot. Az enyémben már van 27 év, és ahogy kinéz belemegy még a duplája, remélem. Hestyle, na persze. Majd ha voltál katona ;-) utána beszélgetünk.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2018.02.27. 10:13:03

nekem fekete öv van most is barna cipőhöz
és nem is látszik , pulcsi eltakarja

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.02.27. 10:45:21

@CoolKoon: Nézd öregem, itten most a hétköznapi viseletről volt szó. Jött egy Paprika János, és kijelentette, hogy ebben az országban csak néhány száz embernek van ízlése, a többi toprongyos ízléstelen bunkó, mert nem a cipőjéhez őttözik. Vedd már észre, hogy egy lábfetisiszta barommal állunk szemben :-)

Aztán jöttél TE, és mindenféle alkalmi esetekre mackógatyát vizionálsz. Szerintem eccerűen ostoba vagy. Én pl kényelmes FEKETE combzsebes vadásznadrágot hordok egy erős vastag nadrágszíjjal, ami BARNA, a nadrágot beletűrtem egy FEKETE 43-as magasszárú bakancsba, lazán ráengedtem egy XXXL-es khaki zöld Tsörtöt vagy pólót ha úgytecczik :-) és roppant kényelmesnek találom. Nem érzem szükségét annak, hogy megfeleljek a mindenféle senkiháziak elvárásainak.

Jöjjön oda hozzám az utcán bárki, hogy ízléstelen az övem a cipőmhöz képest, és megnézheti a bakancsom orrát egészen közelről :-)

Piszkos Freud 2018.02.27. 10:59:42

@Magánvéleményem: Egyetértek. Tele van a hócipőm ezekkel a divatnácikkal. Konkrétan leszarnám pl. a szandál-zokni tilalmat is, mert lenne gyakorlati előnye - csak nem hordok szandált, mert nincs olyanom.

tapangász 2018.02.27. 11:05:04

@dr. mesterséges színezék: Bocs, a tártáska mellkasom keresztben átvetett szíjon lógott jobb oldalon, a balon meg a gázálarctáska. Az viszont valóban.

CoolKoon 2018.02.27. 12:15:55

@Plumper_: "egyébként szép arcuk lenne, ha nem biliformára vágnák a hajukat" - Lehet azért, mert ott más gondok vannak....

"a csúcsos k.cipősöket messzire kerülni kell" - Abszolút egyetértek. Csak épp szerintem náluk ez abszolút tudatos (mármint a cipőviselet) :P

Gukker 2018.02.27. 12:31:53

@Dworkyll:
Nekem is megvan még otthon, hozzá "gyári" plusz bujtatók karabinerrel.
Egyébként én tűzoltó szíjat hordok. Dupla lyuksorral. 30 éves. Félévente jól átkenem hidratáló kézkrémmel és felakasztom száradni. Örökké+1 nap fog tartani.

@tapangász: Úgy-úgy.

CoolKoon 2018.02.27. 12:43:16

@Magánvéleményem: "itten most a hétköznapi viseletről volt szó." - Igen, nekem eszembe nem jutna mackónadrágot, susogós gatyát, melegítőt stb. hordani még hétköznapi viseletnek se. Hülyén érezném magam tőle, még üzletbe elugorva is.

"csak néhány száz embernek van ízlése, a többi toprongyos ízléstelen bunkó" - Természetesen ez messze nem a nadrágszíjban nyilvánul meg, de attól még így igaz.

"Nem érzem szükségét annak, hogy megfeleljek a mindenféle senkiháziak elvárásainak. öjjön oda hozzám az utcán bárki, hogy ízléstelen az övem a cipőmhöz képest" - Senki nem fog odajönni hozzád az utcán elmondani, hogy mennyire ízlésficamos vagy, amíg a nemi szerveid nem látszanak ki. Sőt, senki nem is fog semmiféle megjegyzést tenni az öltözékedre (kivéve a barátaidat, vagy ha velük is kellően bunkó vagy, még azok se). Ettől függetlenül viszont teljesen máshogy fognak hozzád állni az emberek gyakorlatilag mindenhol, és az is megtörténhet, hogy egy idő után valamiféle ellened irányuló összeesküvést fogsz sejteni a háttérben (annyira feltűnő lesz a dolog). De hát virágozzék száz virág, és felőlem állásinterjúra is nyugodtan menj be fekete Martens bakancsban, XXXXL khaki pólóban, lehetőleg szakadt farmerben meg hasonlók. Biztos díjazni fogják a HR-es ribik....

2018.02.27. 13:25:55

@Usenka: Jó meglátás. És az öltözködés csak az egyik ilyen terület.

dr. mesterséges színezék 2018.02.27. 13:33:27

@tapangász: Is. combatgear.blog.hu/2017/02/27/az_atomkor_harcosa

A vállszíj a függőleges tartást volt hivatott ellátni, az övbújtatók a vízszintes elmozdulást. Ha a vállszíj nem volt tökpontosan beállítva, vagy annyira elmozdult a vállon, hogy meglazult (azaz mindig, hacsak nem közvetlenül a nyak mellé lőtte be a kombatáns), a feladata a nadrágszíjra hárult.

dr. mesterséges színezék 2018.02.27. 13:39:28

@enpera: Pulcsiiii??? Február 27-én?? Nem szökőévekben a 2-vel osztható sorszámú hónapokban, ha a nap sorszáma 3 egésszámú hatványa NEM HORDUNK polóvert.

dr. mesterséges színezék 2018.02.27. 13:44:27

@Gukker: Abból a felszerelésből minden elképzelhetőt elloptak, de a nadrágszíj volt az egyetlen, amivel kapcsolatban meg tudtam érteni, hogy a civil életben haszna lehet. A többit csak mazochistáknak lehetett ajánlani.

Gukker 2018.02.27. 13:52:32

@dr. mesterséges színezék:
Ami még nekünk hasznos volt és elhoztunk: deszant ásó, denszeszes konzerv melegítő. Plusz emlékbe a dögcédulánk.

Burpi Turpi 2018.02.27. 15:09:06

@jandera: plusz annyi,hogy férfiember övtartós nadrágban öv nélkül ..... veszett fejsze :D

dr. mesterséges színezék 2018.02.27. 16:50:42

@CoolKoon: Az, hogy ha valakinek az határozza meg, hogy kitől venne használt autót, hogy mennyire passzol az öve a cipőjéhez, akkor javasolok neki néhány karaktert, akivel szemben nem lehetnek fenntartásai.

CoolKoon 2018.02.27. 20:34:38

@dr. mesterséges színezék: Nos, akkor hadd idézzek egy nagy gondolkodótól kicsit másképp (a megfelelő szót kicserélve): "Magyarul az öv cipőhöz való igazítása azért szar gondolat, mert attól még bárki eltörheti a lábát, elveszítheti a szüzességét, az épületbe csaphat a villám és a könyvelő sikkaszthat." :D :D :D

hillman. 2018.02.27. 20:50:06

Amiota meg akarják mondani mi néz ki jol, azota erös késztetést érzek mindezzel szembemenni.

Zokni flipflop, szoknyára rakott has és kigombolt ing a nyári viselet.

Még egy alkalmazott sem tett megjegyzést az öltözetemre.
hrsröl eddig csak olvastam viszont aki divatossan, de nem munkának megfelelö öltözetben jelenik meg azt simán hazaküldöm, elvégre az én felelöségem is ha a nem megfelelö ruha miatt szenved balesetet.

@usenka " Viszont a kommentekből kiderül, h a magyar ffi társadalom, még nagyon éretlen, nagyon messze van attól, hogy ilyen “mélységekről” cikket írjunk."
A magyar nötársadalom meg egyre messzebb kerül a létezö férfitársadalomtol.

gigabursch 2018.02.27. 21:02:56

@dr. mesterséges színezék:
Pedig hosszú vizitúrákon, ha beüt a tartós eső a vv köpeny kifejezetten hasznos. Tudnék róla medélni.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.02.28. 09:04:48

@CoolKoon: "... és felőlem állásinterjúra is nyugodtan menj be fekete Martens bakancsban, XXXXL khaki pólóban, lehetőleg szakadt farmerben meg hasonlók. Biztos díjazni fogják a HR-es ribik.... "

A nadrág nem szakadt, és a bakancs nem martens, és nem feltétlenül ribik a HR-es csajszik, de amúgy nem szokott gond lenni, ha van a cégnek "dress code"-ja az külön egyeztetjük, ha nincs, akkor maradok a megszokott ruházatomnál.

HA egy országban csak néhány 100 embernek van ízlése, akkor nem a többség fejében van probléma, hanem az a néhány 100 a kretén, akik azt hiszik, hogy mindenki más ízléstelen bunkó.

@Usenka: Nem a magyar férfitársadalom az éretlen, hanem azok a bizonyos mélységek a TI mélységesen degenerált sznobizmusotokból fakadnak. Tán át kellene gondolni, hogy a "társadalom" halad a jó úton, és TI sznobok mentetek be egy zsákutcába, ahol eltartott kisujjal kanalazzátok a lósz@rt! :-)

Azt hívják DIVAT-nak, amikor egy szűk perverz kisebbség akarja a többségre ráerőltetni az ízlésficamát, és találnak hozzá majmokat, akik követik is őket.

CoolKoon 2018.02.28. 10:26:02

@Magánvéleményem: "nem feltétlenül ribik a HR-es csajszik" - Gondolom, nem sok állásinterjún voltál eddig...

"HA egy országban csak néhány 100 embernek van ízlése" - Tudod, mit jelent a "költői túlzás" kifejezés?

"az a néhány 100 a kretén, akik azt hiszik, hogy mindenki más ízléstelen bunkó." - Ja. Biztos az a hülye, aki nem úgy néz ki, mint egy csöves, nem bűzlik a bagótól/izzadságtól/piától/olcsó(vagy szar) és túlzásba vitt parfümtől (dezodortól)/ezek tetszőleges kombinációjától, és úgy általában nem egy szántóföldről szalajtott idiótára hajaz a megjelenése. És hidd el nekem, hogy ilyenből JÓVAL kevesebb van mint azokból, akik valamilyen szinten elhanyagolják magukat. Ha nem hiszed, szállj fel egyszer bármilyen buszra mondjuk tavasszal (hogy nehogy az legyen, hogy "jaj, a nagy melegben mindenki büdös"), esetleg menj a metróval csúcsidőben pár megállót. Lehet, hogy neked az elhanyagolt, ápolatlan típusok jönnek be (a többség), de vannak, akiknek nem.
süti beállítások módosítása