Patinszki Misa újra a GQ magazinban!
Másfél éve annak, hogy Patinszki Misáról először írtunk itt a HeStyle-on, annak apropójából, hogy egy terjedelmes anyag jelent meg róla az olasz GQ hasábjain. Bár akkor még csak ismerkedtünk a Wam Models fiatal modelljének nevével, mára biztosan állíthatjuk, hogy bizony nem volt alaptalan a bizakodásunk Misában, hiszen azóta számtalan nemzetközi divatcéggel és magazinnal dolgozott együtt, csillaga pedig folyamatosan felfelé ível.
Mostani cikkünk is a GQ magazinnal kapcsolatos, ezúttal azonban a koreai kiadásban jelent meg Misáról egy editorial, melyet Guido Gazzilli készített és amely a "Play Date" címet viseli.
Mi a véleményetek róla?
MÉG TÖBB FOTÓ A TOVÁBB UTÁN!
ELLE Man már iPad-en is!
Már interaktív formában, iPad-en is elérhető az ELLE Man magyarországi kiadása!
A férfimagazin iPad-es verziójában nem csupán a nyomtatott verzió virtuális változatát olvashatjuk, ennél sokkal többről van szó: a digitális ELLE Man cikkei speciálisan iPad-re készültek, így animáltak, interaktívak és még hangjuk is van. Az aktuális digitális kiadásban többek között a Stohl András interjú, a felnőttjátékok legújabb generációjáról szóló cikk és az Emmer László fotóssal készült divatanyag is olvasható. Utóbbinak érdekessége az, hogy amolyan "akasztják a hóhért" esettel állunk szemben, hiszen ezúttal Emmer László volt a modell a fotózás során.
Nagyon örülünk annak, hogy hazánkban is egyre több magazin dönt úgy, hogy "halad a korral" és az egyre elterjedtebb (pont a hírolvasásra legtöbbet használt) okostelefonok/táblagépek platformjára is elkészítik interaktív kiadványaikat. Az pedig már csak egy plusz öröm, hogy ez most pont egy számunkra közel álló témával foglalkozó magazinnal történt meg.
Nektek mi a véleményetek?
Ti is használjátok magazinolvasás és tájékozódás ezen formáját?
Az ELLE Man magazin iPad-re készült verziója az iTunes áruházból tölthető le.
Coca Cola Clothing 2013 őszi kollekció
Rio de Janeiróban mutatták be a Coca Cola Clothing jövő téli kollekcióját.
Mint azt már megírtuk, ez a Coca Cola saját ruhamárkája, amely főleg brazil földön vetette meg a lábát, de mégis... Valahogy nem tudjuk elképzelni azt, hogy a brazil (vagy akármilyen más nemzetiségű) legények ezekben a ruhákban mászkálnak. Valamiért azonban különleges ez a kollekció, hiszen ilyen tömény ízléstelenséget ebben az évben még nem igen láttunk egyben. Azt írják, hogy a sport ihlette a kollekciót; hacsak nincs egy olyan sport, hogy minél lepukkantabb ruhákat vonultassanak fel, akkor nem tudjuk, melyik sportra gondoltak. Félretéve az ellenérzéseimet, egyáltalán nem értem, hogy a Coca Cola miért próbákozik ezzel. Vajon van olyan statisztika, amiben kimutathaó, hogy a saját divatmárka használ az eladásoknak? Érdekes, hogy ha egy divatmárka működik együtt egy üdítőital-gyártóval, az menő (gondoljunk csak Jean-Paul Gaultier-re). Ez nem az.
Tényleg kíváncsiak vagyunk, hogy szerintetek mi innen a legrosszabb!
Ünnepi hangulatban november végén...
Látván a Banana Republic 2012-es ünnepi kollekciójának hangulatos és vidám kampányát, nem tudtam tovább legyűrni magamban a karácsonyi vásár, az egyre több ablakban világító fényfüzérek és a városban egyre több helyen érezhető kürtöskalács/forralt bor kombó illat által már amúgy is vészesen kitörni akaró karácsonyi hangulatot, így ennyi volt: nálam idén elkezdődött a karácsonyi "láz", jöhet az ajándékvásárlás (ami amúgy tapasztalataim szerint jobb előbb, mint később), karácsonyi témában való posztolás és a kenyérlángosozás a Vörösmarty téren.
Visszatérve a bejegyzés lényegéhez: A Banana Republic ünnepi kampányában, melyet Michael Thompson fotózott, Josh Wald és Andrew Cooper látható a remekül stylingolt összeállításokban, melyek Sean Spellman ízlését dicsérik.
Nektek hogy tetszik a kampány?
A karácsonyi készülődéssel, hangulattal hogy álltok?
MÉG TÖBB FOTÓ A TOVÁBB UTÁN!
H&M 2012 tél: Újabb lookbook!
A H&M már teljes téli hangulatba került, ezt jelzi az is, hogy szinte megállás nélkül érkeznek
a 2012-es téli kollekciójukat bemutató lookbook fotósorozatok, melyeken a svéd márka hidegebb hónapokra kínált darabjaival ismerkedhetünk meg kicsit közelebbről is.
Ezúttal a Ryan Kennedy modell "főszereplésével" készült lookbook-ot láthatjátok, melyben most a felsőruházat a soros: kötött pulóvereket, kardigánokat, ingeket és pólókat láthatunk a fotókon. A lookbook szinte felölel minden stílust: van itt elegáns, ünnepies, kicsit sportosabb és hétköznapian elegáns összeállítás is, melyek bár semmi különösebb "extrát" nem tartalmaznak, mégis jól néznek ki és a célnak tökéletesen megfelelnek.
Nektek mi a véleményetek?
Hogy tetszik a H&M téli kínálata?
Massimo Dutti "Special Events" kollekció
Nemrég nyílt meg az Inditex csoporthoz (Zara, Pull&Bear, Bershka,stb.) tartozó Massimo Dutti márka első magyarországi üzlete Budapesten, a Fashion Street-en, azaz a Deák Ferenc utca és a Bécsi utca sarkán.
A 800 négyzetméteres üzletben nemcsak a nők vásárolhatnak, a felső szinten kizárólag a férfi kollekció kapott helyet, így igen széles választék közül válogathatnak a márka hazai kedvelői. Ha "házon belül" kéne összehasonlítani a Massimo Dutti-t és annak kínálatát, akkor mindenképpen a Zara-t említenénk, azon belül is az elegáns, formális kollekciókat. A Massimo Dutti ugyanis nem titkoltan az Inditex felsőbb kategóriás márkája, célcsoportjának pedig inkább az érettebb, elegánsabb és klasszikusabb öltözetet kedvelő férfiak számítanak. Vevői inkább a 25+ korosztályból kerülnek ki, de persze ez nem általánosítható, hiszen sok fiatalabb, a kicsit komolyabb összeállításokat kedvelő vásárló is megfordul a márka üzleteiben.
A férfiaknak szóló kínálata általában mellőz mindenféle giccset és túldíszítést, helyette az apróbb részletek kidolgozottsága, a minőségi anyaghasználat és gyártás, valamint a hordható, hétköznapi elegancia jelszava alatt készült darabok határozzák meg a kollekciót. Az árakat tekintve a Massimo Dutti igazodik a felsőbb kategóriás jelzőhöz: nem luxusmárkának kijáró az árazás, de a Zara-nál például drágább, igaz itt talán tényleg minőségibb kidolgozást kapunk cserébe... Bár nagyon örültünk a hírnek, hogy a Massimo Dutti végre hazánkban is üzletet nyit, mégis kissé furcsáltuk, hogy vajon miért Magyarországon próbálkoznak ezzel a prémium márkával, amíg például Bécsben egyetlen üzletük sincsen, pedig ott véleményem szerint lenne rá kereslet. Az nem kérdés, hogy nálunk is szükség van ilyen típusú kínálatra, de kicsit tartok tőle, hogy nem minden számításuk jön majd be a budapesti üzlettel kapcsolatban (főleg az árazást tekintve),
de remélem, hogy nem lesz igazam és a Massimo Dutti megtalálja majd a magyar célközönségét.
Most viszont nézzük a márka legújabb kollekcióját és az azt bemutató lookbook fotósorozatot, amely a
"Special Events" nevet viseli és amelyben Jimmy Young modell segítségével ismerkedhetünk meg a letisztult, klasszikusan elegáns összeállításokkal.
Nektek mi a véleményetek?
Hogy tetszik a kollekció és a Massimo Dutti általános kínálata? Fogtok vásárolni náluk?
Tetszik/Nem Tetszik? - Jude Law címlapon
Jude Law szerepel a L'Uomo Vogue magazin legújabb, "Extraordinary People" című számának
címlapján és ehhez kapcsolódik mai kérdésünk is.
A fekete-fehér képeket Peter Lindbergh készítette a színészről, aki nem mellesleg remek összeállításokat
visel a magazinban látható fotókon, nekünk nagyon tetszik!
Nektek mi a véleményetek?
Tetszik vagy Nem Tetszik?