2017.12.30

A 7 legférfiasabb illat 2018-ra

RekaLukacs | 2017.12.30 10:38 | 10 hozzászólás


Indítsd az új évet egy új illattal. A nők számára, nincs is megnyerőbb egy jó illatú férfinál. A tökéletesen vonzó külső és harmónia eléréséhez, az egyéniségedhez illő parfüm kiválasztása épp olyan fontos, mint az, hogy milyen ruhát viselsz.

Az újév közeledtével készítettünk nektek egy listát arról, hogy szerintünk mi a 7 legférfiasabb illat ma a piacon. Ha eddig tanácstalan voltál azt illetően, hogy milyen illatokkal kéne indítanod a 2018-as évet, akkor dőlj hátra egy kicsit és lapozd végig a listánkat!

Nézzük a 7 legférfiasabb illat listáját:

#1 Armani - Code

A listavezető helyet,  az ARMANI egyik legférfiasabb illata a CODE zsebelte be. Virágos, balzsamos, fás aromájával egy igazán elegáns és kifinomult illat, ami minden nőt levesz a lábáról.

 

#2 Hugo Boss - The Scent

A csábítás nagymesterétől Hugo Bosstól, a The Scent fűszeres aromája egy csepp gyömbérrel rendkívül vonzóvá és ellenállhatatlanná teszi a parfümöt.

 

#3 Calvin Klein - Euphoria Men Intense

Szerintünk Calvin Klein családból az Euphoria intense változata az egyik legjobban sikerült illat. Ez a rejtélyes keleties illat, érett férfiasságot sugároz. A cédrus aromájával bárkit úriemberré varázsol.

 

#4 Carolina Herrera - 212 VIP

A pimaszul szexi fiatalos és modern illatot New York utcái ihlették. Ha mindig is a tökéletes parti-parfümöt kerested, akkor most végre megtaláltad. Lehengerlő illatát a vodka és a gin aromája adja. Édeskés, domináns parfüm exkluzív alkalmakra.

 

#5 Gucci - Guilty

Az egyik legkreatívabb divatcég természetesen bűnös a lehengerlő illatok gyártásában is. abban, hogy Fanyar eleganciáját a fűszerek és a levendula aromája adja. Ez parfüm konkrétan egyet jelent a stílussal.

 

#6 Bvlgari - AQUA Poor Homme

Férfi parfümök körében megunhatatlan alkotás az Aqua Pour Homme. Aromáját az egyik alapvető elemi erő inspirálta: a víz és annak tisztasága.

 

#7 Joop! - Homme

Rendkívül eredeti parfüm érett férfiak számára. Ez a meglepően tartós illat, a dohány és a fahéj mézes meleg, édeskés aromáját ötvözi narancsvirággal.

►►►►

Kövess minket a Facebook oldalunkon is!




Címkék: parfüm

A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr1113506797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Russel Coutts 2017.12.31. 09:03:16

Az utolsó Joop egy borzalom... Nekem volt, nagyon utáltam. Ki kellett dobni, mert senkinek nem tudtam elajándékozni.

Német életszínvonal itthon 2017.12.31. 10:02:16

Kipróbálhatnád a téli Bruce Willist - limitált kiadás az LR-től. Szerintem üti a fentieket, legalábbis nálam.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.31. 11:14:30

@Mitzi von Küche:

De azért nem kijavította, hanem átfogalmazta. :)

@karandash:

Én azt nem értem, miért kell az embereknek elnyomniuk a természetes testszagukat. OK, megértem, vannak, akik erősen izzadnak vagy valamiképp kellemetlen a testszaguk, akkor érthető. Pl. a Crohn-betegségben szenvedők állítólag alapból elég büdösek, bármennyit mosakszanak. De a legtöbb embernek elég lenne a rendszeres fürdés.

OFF:

Nemrég egy amerikai futballal foglalkozó blogba beírtam, hogy a Premier League tárgyas toldalékolása nem Premier Leaguet,hanem Premier League-et. A kedves posztoló válasza első mondatában kötözködőnek nevezett. Aztán kijavított, hogy helyesen Premier League-t. Utolsó mondatában megköszönte építő kommentemet.

Visszaírtam neki, hogy téved, mert az bizony Premier League-et, az "e" kötőhang miatt. Arra is megkértem, döntse már el, kötözködöm vagy építő kommentet írok.

Erre kitiltott, a kommentjeimet törölte, a cím változatlanul maradt. :DD Még szerencse, hogy kvára nem érdekel az amerikai futball (de a soccer sem), csak az ordító hiba miatt írtam.

Ehhez képest ez a posztoló bár nem javított, nem is köszönte meg a javításodat, legalább nem törölt és nem is tiltott ki. Örülj ennek!

Mozart: Exsultate, jubilate (Julia Lezsnyeva):

www.youtube.com/watch?v=DlIPyey3_YY

És aki még bírja:

Händel: La Tempesta (a Guilio Cesare c. operából). Ilyen tökéletes és inspirált előadásban még nem hallottam ezt az áriát, pedig már rengeteg előadóval volt szerencsém hallani:

www.youtube.com/watch?v=6xzcgWOod-U

Jancsika Kukuska 2017.12.31. 13:19:48

Bentley es kész.
Esetleg az Aramis

gyászhuszár 2017.12.31. 13:26:40

Ne fürggyé' le! Nem az illat teszi a mestert!

Velato 2018.01.02. 21:57:19

@Jancsika Kukuska: Bentley Intense közel áll az Olfactive Studio Chambre Noirhoz, ami egy igazi luxus illat (luxus áron is). Úgyhogy egyet kell értenem:)

Jancsika Kukuska 2018.01.02. 23:14:22

@Velato:
Koszonom baratom. Te is egy igazi sza(g)kember vagy.
A Bentley a kedvencem.

Norbert20111 2019.04.11. 13:54:30

Nekem a citrusos illatok tetszenek, ezért olyan parfümöket preferálok, amelyek adott esetben kesernyésebbek, valamint citrusfélék illatát idézik lelki szemeim elé.

Szerintem az is fontos, hogy ahol vagy az is kellemes illatot árasszon, legyen szó otthonról vagy irodáról. Az utóbbi években sok mindent kipróbáltam, aztán rátaláltam erre, szerintem ez a termék is megérne egy topicot: moodo.hu/
süti beállítások módosítása