Coca Cola Clothing 2013 őszi kollekció
Rio de Janeiróban mutatták be a Coca Cola Clothing jövő téli kollekcióját.
Mint azt már megírtuk, ez a Coca Cola saját ruhamárkája, amely főleg brazil földön vetette meg a lábát, de mégis... Valahogy nem tudjuk elképzelni azt, hogy a brazil (vagy akármilyen más nemzetiségű) legények ezekben a ruhákban mászkálnak. Valamiért azonban különleges ez a kollekció, hiszen ilyen tömény ízléstelenséget ebben az évben még nem igen láttunk egyben. Azt írják, hogy a sport ihlette a kollekciót; hacsak nincs egy olyan sport, hogy minél lepukkantabb ruhákat vonultassanak fel, akkor nem tudjuk, melyik sportra gondoltak. Félretéve az ellenérzéseimet, egyáltalán nem értem, hogy a Coca Cola miért próbákozik ezzel. Vajon van olyan statisztika, amiben kimutathaó, hogy a saját divatmárka használ az eladásoknak? Érdekes, hogy ha egy divatmárka működik együtt egy üdítőital-gyártóval, az menő (gondoljunk csak Jean-Paul Gaultier-re). Ez nem az.
Tényleg kíváncsiak vagyunk, hogy szerintetek mi innen a legrosszabb!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.