2012.02.03

Öt divathirdetés a szex jegyében

HorvathL | 2012.02.03 12:20 | 4 hozzászólás


 Az egyes divatcégeket hirdető reklámkampányok a meghökkentés eszközét rutinosan alkalmazzák. Figyelemfelkeltésként bedobható ez a trükk, de néha azért lesz emlékezetes egy-egy kampány, mert olyan botrányosra sikerül. Ebben a bejegyzésben visszatekintünk a legnagyobb visszhangot kiváltott, szexszel kapcsolatos hirdetésekre.

Következzen az általunk 5 legbotrányosabbnak tartott fotó!

 

5, DIESEL - szexizmus

A Dieselnek készült fotókat már megjelenésük előtt betiltották. Az amerikai feministák azt kifogásolták, hogy a szexizmust népszerűsítik.

 

 

4, CALVIN KLEIN JEANS - csoportszex

Nem ez az első olyan kampány, amiben meztelen felsőtesttel jelennek meg a modellek. Azzal a váddal illették, hogy a csoportszexet hirdeti.

 

 

3, GUCCI - a fanszőr és a logó

A 2003-as kampány egy része volt ez a fotó, amelyen Carmen Kass mutatta meg "G" betű formájúra nyírt intim szőrzetét. 

 

 

 2, UNITED COLORS OF BENETTON - feketén-fehéren

A Benetton 1996-os hirdetésén lovak voltak láthatóak, ebben a félreérthetetlen pozícióban. A fotók kikerültek ugyan, de szinte azonnal betiltották őket a heves tiltakozás hatására.

 

 

1, TOM FORD - női lábak között

Tom Fordtól igazából rengeteg fotót beválaszthattunk volna, mert számos kampánya született a szex jegyében, de azt hiszem, ez volt a csúcs. A neten el is terjedt egy kifejezés ennek kapcsán: vaginad. A Tom Ford for Men parfüm 2007-es kampányfotója talán a legbotrányosabb hirdetés a divat történetében.

 

 

 +1: YSL - teljes meztelenség

 A 2002-es kampányfotón egy férfi látható teljesen meztelenül. Ez a kampány sem kapott sok pozitív kommentet, az Yves Saint Laurent renoméját meg is tépázta némileg.

 

 

Tudtok még továbbiakról? Számotokra melyik volt a legbotrányosabb hirdetés?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr34058971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.02.03. 16:33:55

a gucci a legalpáribb, meg a tom ford se gyenge, ráadásul úgy, hogy a művészúr hazai pályán játszik. a benetton meg inkább a ruhatervezésbe ölne több energiát, mint a botránykampányokba.

geucsa 2012.02.07. 10:17:49

Egyszer már írtam, de nem került ki.
Szerintem teljesen rendben vannak, ha megfelelő helyen publikálják őket. Pl. felnőtteknek szánt magazin (nem pornó, hanem pl. Playboy, FHM, CKM, Elle és a többi szemét) reklámoldalán. Talán a CK egy kicsit átlépi a határt. A Benetton kifejezetten vicces. :)
Akinek ez botrányos, ne menjen ki a lakásából és ne nézzen tévét és semmilyen médiát.
süti beállítások módosítása

Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.