Öt divathirdetés a szex jegyében
Az egyes divatcégeket hirdető reklámkampányok a meghökkentés eszközét rutinosan alkalmazzák. Figyelemfelkeltésként bedobható ez a trükk, de néha azért lesz emlékezetes egy-egy kampány, mert olyan botrányosra sikerül. Ebben a bejegyzésben visszatekintünk a legnagyobb visszhangot kiváltott, szexszel kapcsolatos hirdetésekre.
Következzen az általunk 5 legbotrányosabbnak tartott fotó!
5, DIESEL - szexizmus
A Dieselnek készült fotókat már megjelenésük előtt betiltották. Az amerikai feministák azt kifogásolták, hogy a szexizmust népszerűsítik.
4, CALVIN KLEIN JEANS - csoportszex
Nem ez az első olyan kampány, amiben meztelen felsőtesttel jelennek meg a modellek. Azzal a váddal illették, hogy a csoportszexet hirdeti.
3, GUCCI - a fanszőr és a logó
A 2003-as kampány egy része volt ez a fotó, amelyen Carmen Kass mutatta meg "G" betű formájúra nyírt intim szőrzetét.
2, UNITED COLORS OF BENETTON - feketén-fehéren
A Benetton 1996-os hirdetésén lovak voltak láthatóak, ebben a félreérthetetlen pozícióban. A fotók kikerültek ugyan, de szinte azonnal betiltották őket a heves tiltakozás hatására.
1, TOM FORD - női lábak között
Tom Fordtól igazából rengeteg fotót beválaszthattunk volna, mert számos kampánya született a szex jegyében, de azt hiszem, ez volt a csúcs. A neten el is terjedt egy kifejezés ennek kapcsán: vaginad. A Tom Ford for Men parfüm 2007-es kampányfotója talán a legbotrányosabb hirdetés a divat történetében.
+1: YSL - teljes meztelenség
A 2002-es kampányfotón egy férfi látható teljesen meztelenül. Ez a kampány sem kapott sok pozitív kommentet, az Yves Saint Laurent renoméját meg is tépázta némileg.
Tudtok még továbbiakról? Számotokra melyik volt a legbotrányosabb hirdetés?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2012.02.03. 16:33:55
vaczkor 2012.02.04. 10:28:27
vaczkor 2012.02.04. 10:29:18
geucsa 2012.02.07. 10:17:49
Szerintem teljesen rendben vannak, ha megfelelő helyen publikálják őket. Pl. felnőtteknek szánt magazin (nem pornó, hanem pl. Playboy, FHM, CKM, Elle és a többi szemét) reklámoldalán. Talán a CK egy kicsit átlépi a határt. A Benetton kifejezetten vicces. :)
Akinek ez botrányos, ne menjen ki a lakásából és ne nézzen tévét és semmilyen médiát.