Tetszik/Nem Tetszik? - Jean Paul Gaultier x Diet Coke
Jean Paul Gaultier tervezte a Coca Cola diétás üdítőjének új, limitált szériás csomagolását, melyhez a francia tervező korábbi híres kollekcióiból merített ihletett, így találkozhatunk többek között fűzőbe bújtatott és Gaultier (egyik) védjegyének számító tengerészcsíkos kólásüveggel is. Az együttműködés népszerűsítéséhez egy kampány is készült, melyet Stéphane Sednaoui fotós készített.
A limitált szériás Gaultier kólásüvegeket egyelőre csak 9 európai országban lehet megvásárolni, nálunk nem.
Mi a véleményetek Gaultier nem megszokott "ruhákba" bújtatott kólásüvegeiről?
Tetszik vagy Nem Tetszik?
Schwarzenegger fia fesztiválozik
A múlt héten lezajlott a Coachella fesztivál első hétvégéje.
A következőre sem kell sokat várni, két nap múlva újra indul a buli. Egyébként nem lehet rossz móka. Már csak azért sem, mert jópár világhírű arc is felbukkan a résztvevők között a prémiumnak nevezett fesztiválon. Mert hát itt tökéletesre nyírt pázsit van, dzsuva és ennek hatására porral megtelt tüdő meg nincs. Érdekes az is, hogy mit lehet bevinni és mit nem - sátrat például nem. Egy kicsit elkanyarodtam a témától, a bejegyzés apropója az, hogy Arnold Schwarzenegger fia, Patrick is kilátogatott a fesztiválra. Egyszerű összeállítást vett fel, egy sima csíkos trikó, fekete rövidnadrág és fehér bőr félcipő volt rajta, habár a zoknit én lehet, hogy nem erőltettem volna. Patrick egyébként sokkal lágyabb, femininebb arcvonásokkal rendelkezik, mint édesapja, nekem először furcsa is volt, hogy a Terminátor fia így fest.
Mit gondoltok róla?
Katt a továbbra!
Franco szőrös lett
Nemrég készült képeket láthattok James Francóról.
A fotók Franco könyvének dedikálásán készültek, amelynek címe The Dangerous Book Four Boys. Ez volt a címe egy tavalyelőtti, new yorki kiállításnak, amelyen mozgóképeket és egyéb művészeti ágazatok terméseit (szobrok, festmények) tekinthették meg az érdeklődők - ehhez kapcsolódik a színész könyve. Az biztos, hogy sokoldalú az Oscar-díjra jelölt Franco, mi arra is kíváncsiak vagyunk, hogy vajon egy szerep kedvéért növesztett arcszőrt, vagy a saját ötletének eredménye ez a külső.
Szerintetek?
Hogy áll neki?
(képek: justjared)
Parfümkampányok: Lanvin és Tommy Hilfiger
Ismerős ez a kép, ugye?
Bizony láthattuk már a Lanvin kampányában Alex Dunstant, most az Avant Garde parfümöt hirdetik ezzel a fotóval, amelyet az Inez-Vinoodh páros készített. A kép még mindig remek, az illatot pedig legközelebb teszteljük.
Menjünk is tovább, következzen a Tommy Hilfiger kampánya.
Ezt a fotót Craig McDean készítette, a modellek Sam Way és Jacquelyn Jablonski. Friss és fiatalos, nekünk határozottan tetszik, de merőben eltérő a stílus, mint a fentebb látható Lanviné.
Van köztetek olyan, aki már próbálta valamelyiket?
Amerikai lazaság, francia bohémság - Kenzo x Vans cipők
Nem gondoltuk volna, hogy valaha is együttműködésbe kezd a Kenzo és a Vans.
A kaliforniai gördeszkás márka és a francia Kenzo eddig elég távoli szegmenseit képviselték a divatpiacnak, de most egymásba kapaszkodtak, hogy elékszítsék ezeket a színes cipőket. A hálószerű minták a Kenzo tavaszi/nyári kollekciójában szereplő színekből épülnek fel, a Vans pedig a cipő vázát adta. Mi továbbra is szeretjük ezeket az együttműködéseket, habár ezúttal kétséges, hogy hozzánk is eljutnak ezek a limitált szériás darabok. Amerikában 125 dollárt kérnek az egyedi mintás Vansekért.
Én elfogadnék egy ilyet. Nektek kéne valamelyik?
Esernyő, amihez nem kell a kezed
Érdekes koncepcióval állt elő a floridai Alan Kaufman.
Nincs egy kilogramm ez a buborék-szerű esernyő, ami hasonlóan "működik", mint egy kapucni. Tervezője így nyilatkozik róla: "Emberek millióinak kell világszerte a szabadban dolgoznia, az időjárási körülményekre való tekintet nélkül. Bizonyos munkák esetén nem tudják tartani az esernyőt. Úgy hisszük, a mi ötletünk forradalmasítani fogja az ipart."
Nos, mi ebben annyira nem hiszünk, mindenesetre ez egy újabb érdekes koncepció. A Nubrella nevű átlátszó esernyőért 40 fontot kell fizetni.
Ti mit gondoltok róla?
Nicole Kidman és Clive Owen a májusi W címlapon
Clive Owen az egyik legstílusosabb színész.
A W magazin címlapján Nicole Kidmannel látható, akinek húszéveseket meghazudtolóan simára retusálták (botoxolták?) az arcát. A fotósorozat Owen és Kidman afférjára épül, ami kimerül abban, hogy a színész - akinek a ráncok is remekül állnak - közelről, illetve távolról figyeli a színésznőt.
Nektek tetszik?