A csábítás kódja: Armani Code Ultimate kampány
Úgy látszik, hogy ma ilyen videós napot tartunk itt a HeStyle-on, megérkezett ugyanis Giorgio Armani
rendkívül népszerű illatának legújabb változata, mely az Armani Code Ultimate nevet viseli.
A parfümöt népszerűsítő kampányban Domenique Melchior modell a főszereplő, mind a fotókon,
mind pedig a kisfilmben Ő csábítja el Kendra Spears amerikai modellt, természetesen csakis az új illat segítségével. Hogy tényleg ennyire meggyőző erejű lenne az Armani Code Ultimate, azt nem tudjuk, de az biztos, hogy akik kedvelték az eredeti illatot, azok ezt a dominánsabb, frissebb és izgalmasabb változatot is kedvelni fogják.g
Tetszik/Nem Tetszik? - Fülhallgatós pulóver
Mai eldöntendő kérdésünk a New Yorker újdonságához kapcsolódik.
A sokatok által kedvelt fast-fashion márka egy különleges ötlettel jelentkezett nemrég: fülhallgatós pulóverrel.
A három színben kapható (kék, szürke és fekete), beépített fülhallgatóval ellátott kapucnis pulóvereket elsősorban azoknak ajánlják, akik korábban hosszú időt töltöttek azzal, hogy előhalásszák és megtalálják a táska mélyén található eszközeiket. Az ötlet és a kivitelezés amúgy nagyon jó, az viszont kérdés, hogy vajon mennyire jó minőségűek a beépített mini hangszórók...
Nektek mi a véleményetek?
Tetszik vagy Nem Tetszik?
Alter Ego - Joel Kinnaman a H&M új kisfilmjében!
A 2013-ban bemutatásra kerülő Robotzsaru remake-jének főszereplője, Joel Kinnaman színész szerepel
a H&M őszi kollekcióját népszerűsítő, "Alter Ego" címet viselő kisfilmben, mely nemrég jelent meg.
A Londonban forgatott, közel 6 perces videót Jonas Åkerlund rendezte, aki eddig leginkább klipeket forgatott,
az Ő nevéhez fűződik többek között Britney Spears vagy éppen Madonna egy-egy korábbi videóklipje is.
A kollekció, melyet a kisfilm népszerűsít, már október 5-től elérhető a H&M üzleteiben,
a kollekció további fotóit itt találjátok!
Mi a véleményetek a videóról?
Megérkezett Brad Pitt Chanel kampánya!
Brad Pitt a Chanel No.5 illatát népszerűsíti.
Mi már nagyon vártuk, hogy mire fűzik fel ezt a kampányt, hiszen ez egy női illat, így ezt kellett más szemszögből megfognia Pittnek és a rajta dolgozó stábnak. A szlogen az Inevitable lett, avagy az ikonikus No.5 elkerülhetetlenségét hangsúlyozza. Bárhova megyek, te is ott vagy – mondja Pitt a minimalista, fekete-fehér kisfilmben. Még mindig úgy gondolom, hogy jó választás a színész, segítségével sikerülhet új lendületet adni a klasszikus illatnak.
Nektek hogy tetszik?
A kampány folytatása, backstage fotók és kapcsolódó kisfilm a tovább után tekinthető meg!
Brad Pitt az Interview magazinban
Brad Pitt akármit csinál, óriási médiafigyelem követi.
Legutóbbi megmozdulása egy fotósorozat, amely az Interview magazinban látható. Minden olyan létező médium, amit csak egy kicsit is érdekel a téma, lethozta már a fotósorozatot, de sokatok számára biztosan újdonságként hatnak ezek a fotók. A rasztától kezdve a némafilm-szereplőig minden szerepben hiteles a színész a fotósorozatban, sőt a leragasztott szemes fotón sikerült elrondítani egy borzalmas frizurával. És az ő esetében inkább ez a nagyobb teljesítmény.
A többi fotót a tovább után találjátok!
Massimo Dutti a 5th Avenue-n
Új flagship üzletet nyitott a Massimo Dutti New Yorkban.
Ennek örömére fogták Sean Harju modellt és készítettek egy kampányt, ráadásul egy különleges kapszula kollekcióból válogattak ruhákat, amely a 5th Avenue-n található bolt nyitására készült. Valaki ugyan unalmasnak tartja a Massimo Duttit, de mi inkább azon az állásponton vagyunk, hogy a klasszikus elegancia nem tartozik ebbe a kategóriába. Szóval várjuk a hamarosan Magyarországra érkező márkát sok szeretettel.
Nektek hogy tetszenek az új fotók?
Versace Versus kampány 2012 ősz/tél
Travis Smith a modell a Versace legújabb kampányában.
A ruhákon látható statikus formák harmonizálnak az élesen vágott hajú modell megjelenésével – ettől lesz modern és érdekes az összhatás. A fotókat Daniele Duella és Iango Henzi készítette.
Nektek hogy tetszik?
(képek: fashionisto)