Gucci Sync: Egy óra, ami közösséget épít!
Fiatalít a Gucci!
Az olasz luxusmárka a MySpace közösségi oldallal együttműködve készítette el legújabb óráját, amely a Gucci Sync nevet viseli. A két méretben, több színben elkészült darabok a fiatalokat és a nemrég teljes felújításon átesett MySpace használókat célozza meg elsősorban. A Gucci Sync órákkal a főként zenei témájú közösségi oldal felhasználói képesek lesznek dalokat, fényképeket és egyéb témákat böngészni, illetve feltölteni.
Az órák technikai hátteréről sajnos nem sok infónk van még, de izgalmas és egyben kockázatos vállalkozásnak tűnik, hiszen a MySpace egy ideje már elindult a lejtőn lefelé, kérdés, hogy ez az újabb ráncfelvarrás és megújulás meghozza-e a várt sikert és az sem biztos, hogy a Gucci újítása érdekli-e majd a tömegeket...
Mindenesetre kíváncsiak vagyunk a további részletekre, addig is a 495 dollárba kerülő Gucci Sync órákat elő lehet már rendelni, melyeket augusztusban kezdenek el értékesíteni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.