2013.03.08

YourLook: Marco összeállítása

HeStyle | 2013.03.08 12:30 | 17 hozzászólás


Folytatjuk a YourLook rovatot, melyben ezúttal a Marco nevű olvasónk által beküldött fotót, rajta pedig kedvenc összeállítását láthatjátok. Nekünk írt leveléből idézünk:

"Azért szeretem ezt az összeállítást, mert egyedi és biztosan nem jön velem szemben Budapest utcáin. A nadrágot egy eseményre rendeltem, de annyira megszerettem különleges szabása miatt, hogy a hétköznapokban is szívesen hordom. Nem annyira feltűnű ugyanakkor elég ahhoz, hogy izgalmassá tegyen egy egyszerű outfitet. A nadrág különlegessége még, hogy a "pikkelyek" egyesével vannak elkészítve amiket később varrtak a nadrághoz. A képen látható basic pólót ajándékba kaptam a nadrág mellé, ami mind színben mind pedig anyagban és különleges kivitelezésében is hasonlít a nadrághoz. A póló szélei a nyak kivételével nincsenek visszavarrva, de a pamuttal ellentétben nem kunkorodik vissza az anyag. A zakót azért szeretem, mert szinte bármihez feltudom venni, ez a táska pedig praktikus, mert elég nagy és rengeteg minden belefér, és biztos felhívja mások figyelmét az erős kontraszt. "


Igazán különleges, ám mégsem hívalkodó tavaszi összeállítás, nekünk nagyon tetszik!
Nektek mi a véleményetek?

yourlook_nu1.jpg

Blézer: Zara
Táska: Zara
Póló: Sandor Lakatos basic
Nadrág: Sandor Lakatos (2009-es kollekció egyik haute couture darabja)
 
---

Vegyetek részt Ti is a 2013-as YourLook rovatban, melynek végén értékes nyereményeket sorsolunk ki a beküldők között! Fotózd le magadat kedvenc szettedben és küldd el nekünk most!
YOURLOOK_UJ3.png

 




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr185121517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jokerpofa 2013.03.08. 15:24:37

magamból indulok ki. mit hordok magamnál: kulcs, pénz (csipeszben), iratok, telefon, ezek kabát-, nadrágzsebben elférnek, néha laptop ahhoz van egy marhabőr laptoptáskám.
mi a fenének bőrönd méretű táska férfiaknak, amit kézben hordanak? nekem egy kicsit buzis ez

HRH 2013.03.08. 15:49:35

érdekes ha neked ebből a összeállításból pont a táskát tartod buzisnak :) (semmi rosszat nem akarok mondani az outfitre, de ha kritizálni akarnám találnék a táskánál neccesebb darabok is)

attilka87 2013.03.08. 17:27:52

Há' nemtom, nem igazán jön be. A táska nem lenne rossz, ha a fülek mellett lenne rajta vállpánt.

Jokerpofa 2013.03.08. 18:05:27

@HRH: őszintén szólva a többit nem is figyeltem :)

habosbabosbabafos 2013.03.08. 18:57:27

Nekem tetszik főleg hogy nem csak fast fashion darab van benne. A nadrágot imádom, nagyon jól néz ki. Viszont sajnálom hogy a cipő lemaradt, érdekelt volna, hogy milyen stílusú és színű darabbal hordod ezt a szettet. (A táska méretével szerintem semmi gond, bár ízlések és pofonok, van aki azt szereti ha tele van az összes zsebe minden kacattal.)

perry 2013.03.08. 19:11:03

Nem szeretem a teljesen fekete összeállításokat (a táska most nem számít), ezért érdekelne engem is a cipő.
Jó a táska, laptoptáskának szívesen elfogadnám.

LacrossE · http://tovabbangliaba.blogspot.hu/ 2013.03.09. 14:40:47

Nekem egyedül a táska nem tetszik, szerintem túl alacsonyan van a füle. :D Nekem is van a Zarából hasonló táskám, az szerintem jobban menne ehhez a szetthez.
A cipő hiányáért viszont tényleg kár. :(

S_Guy 2013.03.10. 13:37:20

Tetszik az összeállítás, kivéve talán a táskát, de ez teljesen ízlés kérdése. Tisztelem a Lakatos Sándort, de nem hiszem, hogy hétköznapokban is hordani kellene azt a nadrágot, egyrészt így elveszti a "rangját" a ruhatárban másrészt nem is igazán streetstyle.

Priorista 2013.03.10. 22:14:59

Csatlakozva az előttem szólókhoz: a táska méretével nincs baj, én is sok cuccot hozdok magamnál (olvasnivaló, kütyük, bizgentyűk); bár a színe nekem valahogy nem megy a szetthez. A nadrág viszi a pálmát! Valóban megérdemelné, hogy a hétköznapok helyett, kissé kiemeltebb szerepet kapjon. A zakót kissé nagynak találom (nem szeretem, ha a kézfejet túlságosan takarja a zakó ujja, akkor sem, ha ing hiányában a kibukkanó kézelő megkövetelése indokolatlan :D ). Az összkép jó, csak a táska ottléte és a cipő hiánya a bosszantó :)

2013.03.10. 23:25:05

a zakó mérete jó, meg az egész szett is, kivéve persze a táskát, inkább vállpántosat választottam volna. egy nyakláncot és talán valami egész szolid díszzsepkendőt vettem volna még. amúgy fasza

cSo 2013.03.11. 15:08:56

ez most valami gyogyós?? vagy új divat?? nem hiszem el hogy nem tud magáról valami normális fejjel képet készíteni, ráadásul mind két képe. (ha a srác tényleg fogyatékos akkor elnézést kérek)

nevetkőzzcsakszopnifogsz! 2013.03.11. 16:37:02

@..cSo..: nem tudom hány éves vagy, lehet emiatt nem vagy képben, de most ez a menő. állítólag a tinipicsák attől olvadnak el, ha kis cuki fogyaték fejed van, és girhes tested.

habosbabosbabafos 2013.03.11. 17:04:16

@nevetkőzzcsakszopnifogsz!: @..cSo..: Köszi, hogy emelitek a színvonalat! Szánalmas...

attilka87 2013.03.11. 18:17:28

Jah, miután most újból megnéztem a képeket, azután szúrt szemet igazán a parádés arckifejezés. Mínusz ezer pont. :D

cSo 2013.03.11. 18:27:32

@habosbabosbabafos:

elnézést, de valahogy nem tudtam a ruhára figyelni, elvonja a figyelmemet

amúgy a ruha sem jön be túl egyszínű(konkrétan egyszínű, kivéve a táska) az ennyire kivágott póló sem tetszik

geucsa 2013.03.12. 12:31:33

Nekem hányás ez az összeállítás. A póló túlságosan kivágott és nem is megy a zakóhoz. A nadrág gusztustalan, csak egy celeb-összejövetelen tudom elképzelni valamelyik idiótán. A táska nem rossz, de nem megy a többihez és jobb lenne vállpánttal. A modellel kapcsolatban pedig egyetértek az előttem lehurrogott hozzászólókkal, nagyon idiótán néz ki, ráadásul tehet is róla, hogy ilyen, ha nem tényleg fogyi.
Plusz egy észrevétel a frizurával kapcsolatban: Igaz, hogy divat ez az alányírt fazon, de ezt nagyon szarul készítette el a fodrász. Úgy néz ki, mintha egy marék hajat csak úgy rátettek volna a csávó feje tetejére. Tanácsolom a fodrászváltást.
süti beállítások módosítása