2013.02.25

Beszámoló: Bloggerek a London Fashion Week-en!

HeStyle | 2013.02.25 17:30 | 1 hozzászólás


Most egy igazán különleges beszámoló következik Chaby-tól, akit többen is ismerhettek a YourLook rovatunkból, illetve saját blogjáról, a SMIZEDIVAT-ról. Chaby és két barátnőjének szerencséje volt részt venni az idei London Fashion Week-en, ahol rengeteg élmény érte őket és fantasztikus fotókat készítettek. Most következő cikkünkben az ott tapasztalt nem mindennapi élményeiket osztják meg a HeStyle olvasóival!

poszthoz7.JPG

Elsőként volt szerencsém részt venni a Londoni Fashion Week-en, ezért is vártam olyan nagy lelkesedéssel. A new yorki, a párizsi és a londoni divathét mind olyan nagyszabású esemény amire az egész világ kíváncsi és amire sok sztár is ellátogat.

Két blogger barátnőmmel, Festyvel (festyinstyle) és Judittal (plussizelife) nem kevés szervezkedés és e-mail-váltás után sikerült több bemutatóra is meghívót kapnunk. A fő divat show-k a gyönyörű Somerset House-ban zajlottak, de gyakorlatilag a macskaköves udvar és az egész környék egy nagy street fashion bemutató volt.
A 2013/14-es őszi-téli kollekciók óránként váltották egymást, ahová kilométeres sorbanállás után lehetett csak bejutni. Olyan nagy tervezők kollekcióját lehetett megtekinteni a divathéten, mint például a Burberry, Tom Ford, Vivienne Westwood KTZ , Mary Katrantzou.

poszthoz12_1.png

folyt.png

poszthoz21.JPG

poszthoz30.JPG

Engem első pillanatban elvarázsolt a légkör, ahogy megérkeztem. Aki annyira szereti a divatot és a különleges karaktereket, mint én annak ez a hely maga a mennyország, ugyanis itt a divatőrültek egymás sarkát taposták.

poszthoz22.JPG

poszthoz10_1.JPG

Ami nekem elsőként feltűnt,hogy mások a szabályok,mint Budapesten. Ha eddig jólöltözöttnek hitted magad, az Londonban átlagosnak számít és ha itthon nagyon feltűnő voltál az ott egy uniqum, amit sokat értékelnek.

poszthoz19_1.JPG

poszthoz16_1.JPG

Általában színes, mintás darabokat hordok és azokat még szeretem egymással kombinálni is, így amikor megjelentem az én amúgy feltűnőnek számító outfitemben, még észhez sem tértem,de máris a falhoz állítottak, és a vakuk csak úgy csattogtak. Kicsit úgy éreztem magam mintha „haza értem" volna.

poszthoz2.jpg

poszthoz1_1.png

A divathéten gyakorlatilag nem lehet túlöltözni, hiszen minden második ember valamilyen extrémitással teszi egyedivé megjelenését.
Volt itt minden, latex jelmezbe bújt felfújható parókás rajzfilmfigura, maskarás Zorro, high fashion lady, cukormáz színű barokk kalózkapitány, de sztárokba is gyakran belebotlottunk,mint például Sophie Ellis Bextor énekesnőbe, Jade Mcsorley-be a brit "Topmodell leszek"-ből, Cara Delevingne és Jourdan Dunn topmodellekbe, Scott Schuman, Facehunter és Tommy Ton street style fotósokba.

poszthoz3.png

poszthoz6_2.JPG

poszthoz4_1.JPG

cara delevingne.png

poszthoz15.JPG

poszthoz5-tommyton_1.JPG

Az esemény után leírhatatlan élményekkel tértem haza, ugyanis Magyarországon soha nem éltem át ilyet és valószínűleg nem is fogok.

poszthoz9_1.JPG

poszthoz8_1.JPG

poszthoz13_1.JPG

poszthoz14_1.JPG

poszthoz18_1.JPG





A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr185104588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.03.07. 22:40:51

nee, vettél egy rottweileres givenchy pulcsit?:D nagyon állat grat!;)
süti beállítások módosítása