Az Armani stílus palackba zárt esszenciája...
Visszatérés a gyökerekhez!
1984-ben dobta piacra első férfi illatát az Armani divatház. A márka szülőatyja, Giorgio Armani akkor így nyilatkozott az "Eau Pour Homme" nevet viselő, erős, karakteres és citrusos/aromás parfümmel kapcsolatban:
"Olyan parfümöt szerettem volna alkotni, amely a férfias hódítás megtestesítője lehet generációkon és éveken át". Idén februárban, közel 30 év után az "Eau Pour Homme" megújulva tér vissza az üzletek polcaira vadonatúj, "éjszakai" társával, az "Eau de Nuit" nevet viselő illattal.
Az "Eau Pour Homme" megújult, 2013-as verziója csak apróbb változtatásokat kapott, összességében igazodik a klasszikus, 1984-ben bemutatott népszerű illathoz. A többek között narancsot, koriandert, szerecsendiót, levendulát, cédrust és levendulát tartalmazó parfüm még most, 30 év után is az elegancia és a férfiasság igazi, friss és karakteres megtestesítője.
FOLYTATÁS ÉS AZ ÚJ ILLAT, AZ "EAU DE NUIT" BEMUTATÁSA A TOVÁBB UTÁN!
Az "Eau Pour Homme" illat 2013-as megújult változatának bevezetésével egy vadonatúj parfüm is debütál, amely az "Eau de Nuit" nevet viseli, amely egy fűszeresebb, citrusosabb, érzékibb és "melegebb" illat. Összetételében megtalálható többek között a rózsaszín bors, írisz, bazsalikom és a cédrusfa is. A parfüm népszerűsítésére szolgáló kampány két arca viszont nem a modellvilágból került ki: Charlie Siem, brit hegedűművész és az olasz Vogue magazin főszerkesztőjének fia, Francesco Carozzini, fotós álltak a kamera elé, hogy az "Eau de Nuit" arcai legyenek.
A két illat februártól kapható a parfümériákban:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.