2012.11.09

YourLook: Martin összeállítása

HeStyle | 2012.11.09 11:40 | 6 hozzászólás


Bár még javában zajlik a YourEssentials játékunk a facebook-on, máris elkezdjük a YourLook újabb szezonját, melynek első beküldője ezúttal Martin nevű olvasónk.
Aki szeretne részt venni a YourLook újabb szezonjában és ezzel együtt a 2013 elején induló közönségszavazáson, az a hestyle@gmail.com e-mai címre küldje el fényképét/fényképeit nekünk.
Fontos: A YourLook rovatba már csak olyan fotókat várunk, melyeken Ti is szerepeltek, azaz a ruhákat/összeállításokat magatokon viselve fotózzátok le.

Mi a véleményetek Martin fotójáról?

yourlook_martin1.png

yourlook_martin2.png

ing: Zara
póló: Topman
nadrág: Topman
fotó: Csala Zsófia Zita




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr964898681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LacrossE · http://tovabbangliaba.blogspot.hu/ 2012.11.09. 15:48:26

A harmadik képen a gumicsizma több, mint kiábrándító. Amúgy egész jó, mondjuk az az ing nem az én világom lenne, de nem is kell.

geucsa 2012.11.10. 13:31:52

Szerintem nagyon jól sikerült képek és az összeállítás is tetszik.
A gumicsizma furcsa, de gondolom ez csak a vidéki hangulatkeltés miatt van.

anna_mari 2012.11.12. 12:25:22

Imádom a csizmát, Decathlonban én is kinéztem egyet, 4.990, lovaglócsizmának írják, de inkább gumicsizma. Életmentő lehet :)

szantochris 2013.03.06. 12:44:37

a gumicsizmához miért nem írta. gumicsizma: sufniban találtam. szörnyen röhejes :D

szantochris 2013.03.06. 12:45:49

amugy honnan avn ennyi topman cucca az embereknek? én idáig csak a hádában láttam topman dolgokat, de azért azok messze nem ilyen jó állapotúak voltak
süti beállítások módosítása