2012.11.03

HeStyle online vásár

HeStyle | 2012.11.03 15:59 | Szólj hozzá!


Már nagyon hosszú ideje, rengeteg levelet kapunk Tőletek abban a témában, hogy segítsünk eladni megunt, feleslegessé vált vagy éppen ajándékba kapott, Nektek nem tetsző ruháitokat és kiegészítőiteket. 
Eddig nem nagyon szerettünk volna ilyennel foglalkozni, de most már olyan sok megkeresést kapunk ilyen célból, hogy úgy döntöttünk, megpróbálkozunk a dologgal.
Első körben, amolyan "teszt" jelleggel a mi ruháinkat találhatjátok meg a "HeStyle vásárban" és ha beválik a dolog, akkor természetesen a Ti dolgaitokkal is megpróbálkozunk és segítünk azokat eladni.
Az itt látható ruhák többségét bár nagy örömmel vásároltam, mégsem hordtam őket egyszer sem. Megvásárlásuk óta a szekrényben állnak, arra viszont nem vagyok képes, hogy csak úgy, kidobjam őket.
Ezért is tartom jó ötletnek ezt a "kiárusítást", mert így esetleg a számomra feleslegessé vált ruhadarabok olyanokhoz kerülhetnek, akik szívesen hordanák őket.

Ha valamelyik darab megtetszik, bátran írjatok a hestyle@gmail.com e-mail címre.
Budapesten személyesen is átvehetőek a darabok, vidékre pedig postán tudjuk feladni.

shop00.png

A kínálatáért kattintsatok a TOVÁBB gombra!

shop01.png

shop3.png

1. H&M ballonkabát, méret: 46
Újszerű, kifogástalan állapotban - egyszer sem volt rajtam.
ár: 12.000 Ft

shop21.png

shop22.png

2. H&M /L.O.G.G./ kardigán, méret: "S"
Vastagabb, puha anyag - talán egyszer volt rajtam.
ár: 3.000 Ft

shop10.png

shop10_1.png

3. ZARA Man "Young Collection" chino nadrág, méret: 38
Újszerű állapotban - sosem volt rajtam.
ár: 5.000 Ft

shop29.png

shop30.png

4. Retro Jeans, fényes anyagú cipzáros pulóver, méret: "L"
Még anno, a Retro nyitásakor vásároltam, amikor a cég "fénykorát" élte és alig lehetett mozdulni az üzletben.
Már-már "vintage" darab... :) 
ár: 5.000 Ft

shop16.png

shop17.png

shop18.png

5. Zara Man kabát, méret: "M"
Enyhén "military" stílusú, sötétbarna kabát fényes gombokkal, díszítéssel és levehető övvel.
Bár az üzletben nagyon tetszett, alig volt rajtam párszor.
ár: 15.000 Ft

shop6.png

shop7.png

6. Jack&Jones póló, méret "S"
Kétszer volt rajtam.
ár: 1.500 Ft

shop11.png

shop12.png

7. H&M zakó, méret: "S"
Nagyon régen, még Berlinben vásároltam, amikor itthon még nem volt H&M. 
Nagyon szerettem, jó fazonja és strapabíró anyaga van.
ár: 6.000 Ft

shop13.png

shop14.png

8. Topman LTD farmer, méret: UK:30R, US:30R,EUR:76CM
Londonban, a Topman-ben vásároltam, mégsem volt rajtam egyszer sem.
ár: 7.000 Ft

shop23.png

shop24.png

9. H.E. by Mango ing, méret: "S" (bővebb fazon)
Ajándékba kaptam, sosem volt rajtam.
ár: 2.500 Ft

shop4.png

shop5.png

10. Levi's "Engineered Jeans", méret: "31" (31x32)
Csavart szárú, sötétkék Levi's farmer - egyszer volt rajtam.
ár: 7.000 Ft

shop25.png

shop26.png

11. H&M ing, méret: "S"
Vékonyabb anyagú ing, jó állapotban - alig hordtam.
ár: 2.000 Ft

shop15.png

shop16_1.png

12. New Yorker (Smog) kabát, méret: "S"
Talán kétszer, ha volt rajtam...
ár: 3.000 Ft

shop8.png

shop9.png

13. GAP famer, méret: 30x30
Londonban vásároltam, a próbafülke után sosem volt rajtam. Slim fit fazon.
ár: 6.000 Ft

shop27.png

shop28.png

14. Marks & Spencer "Blue Harbour" kardigán, méret: "S" (bővebb fazon)
Puha és finom anyagú, sötétkék kardigán. Jó állapotú.
ár: 4.000 Ft

shop19.png

shop20.png

15. New Yorker (Smog) kabát, méret: "S"
Könnyű kabát, hosszú évekkel ezelőtt vettem, de jó állapotban van.
ár: 2.000 Ft

Ha valamelyik darab felkeltette az érdeklődéseteket, írjatok a hestyle@gmail.com e-mai címre!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr824887036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása