2012.10.17

YourEssentials Megaposzt: Olvasóink összeállításai

HeStyle | 2012.10.17 14:02 | 6 hozzászólás


Szeretnénk minél hamarabb elindítani a YourEssentials játékot, melynek keretein belül a rovathoz eddig beérkezett fotókra lehet majd szavazni a Facebook oldalunkon, ezért úgy döntöttünk, hogy a lassú tempó helyett, egy "megaposzt" keretein belül, az összes eddig, még nem publikált fotót bemutatjuk Nektek, hogy minél hamarabb kezdhessük a közönségszavazást!

Aki szeretne részt venni a YourEssentials játékban, annak még vasárnapig, azaz október 21-ig van lehetősége, hogy elküldje fotóját nekünk a hestyle@gmail.com e-mail címre!

Jöjjenek tehát a fotók, rajta Olvasóink kedvenc összeállításaival!

YE-cim.jpg

FOLYTATÁS A TOVÁBB UTÁN!

Gidion összeállítása:

 Az általam küldött összeállítás jól szemlélteti stílusom. Kifinomult, régi korokat idéző elegancia fiatalos vonalakkal és brit jegyekkel. Alapelvem, hogy olcsón is lehet stílusosan öltözködni és nincs szükség hangzatos nevekre, bár egy két ikonikus darab nálam is megtalálható! Darabjaim a kasmírsál (vintage), fonott bőr laptáska (vintage), Dolce&Gabbana the One parfüm finoman fűszeres illattal, D&G Chorian karóra, Dolce&Gabbana classic aviator napszemüveg, selyem nyakkendő (vintage), konyak színű marhabőr csizma (Zara), tükörbársony slim fit blazer (Zara),super slim fit elegáns nadrág  rakott zip-záros svéd zsebbel ( Zara), Motorola Razr mobiltelefon, ajakbalzsam (oriflame),alkoholos kézfertőtlenítő (fő a tisztaság). Illetve minden alkalommal viszek magammal
egy 1 literes Jana baby vizet, mert a hidratáltság fontos, ha nem fontosabb, mint az egybe illő öltözék! :) Utolsó soron, két kedvenc darabom, egy Nagypapámtól kapott zsebóra és egy 1854-es porcelán bögre amiből mindig teát iszom!

YE-gidion.jpeg

Milán összeállítása:

Az én összeállításomban egy tört fehér Zara LAB nadrág, egy bézs Zara Men cipő, egy Zara Sport parfüm (mert a kedvenc illatom) és végül de nem utolsó sorban egy mustár színű WE LIKE IT! Bershka V nyakú póló került. Ez a színösszeállítás az egyik kedvencem, tükrözi az őszt. Kiegészítőt azért nem látni, mert az nem az én világom.

YE-milán.jpeg

Balázs összeállítása:

A póló egy új,  basic kedvenc a Zara-ból, kicsit mélyebben kivágva, de nem botrányosan.
A nadrág alig használt, most volt rajtam szerintem először, de jól megy a bakancshoz. Mindkettő H&M.
A nyakláncot Portugáliaban vettem, a karkötő pedig egy régi kedvenc kiegeszítőm a H&M-ből.
És amikor unatkozok a buszon vagy a villamoson, jó ha van egy újság is nálam.

YE-Balazs.jpeg

Attila összeállítása:

YE-Attila.jpeg

Norbert összeállítása:

A képen látható az én összeállításom: a barna nadrág valamint a napszemüveg H&M , a kockás ing Topman
és a cipő PULL&BEAR.

YE-norbert.jpeg

Kolos összeállítása:

Kezdeném a bakanccsal, a 2011/12-es őszi/téli Guess kollekcióban található meg. Tiszta bőr az egész kívülről, a belseje finom puha szőrme és jól melegít télen is. A nadrág az Pull&Bear-es, a napokban újítottam be.
Következik az ing, ami egy hagyományos fehér ing a Zaraból azt is a napokban vásároltam. A mellette található kék nyakkendő szintén a Zaraból van. Amikor megpillantottam azt mondtam ez nekem kell! Következzenek hát a kiegészítők: a szemüvegem Guess, a táskámban hordom mindig a tokját, ha le kéne vennem. A parfüm egy Pacco Rabanne one milion parfüm. A pénztárca Diesel márkájú és egy get2b hajpor, ha elázna a hajam.
Az iPad-em pedig mindig jó ha magamnál tartom tanulás szempontjából, és felöltöztettem egy gyönyörű babakék Smart Coverbe.

YE-koli.jpeg

Dávid összeállítása:

YE-dávidnu.jpg

Albert összeállítása:

A kedvenc összeállításom: szeretem az elegáns dolgokat, így a ruhatáramban is nagy részt ezek a darabok dominálnak. Ingben és zakóban járok szinte mindig, ezeket fényképeztem le nektek.
Zakó és ing: Angelo Litrico, nadrág: Zara, cipő: Mjus, öv: Charles Vögele.

YE-albi.jpeg

Ádám összeállítása:

Nagyon szeretem a fekete színt. A nagrág RUN&FLY igazán kedvelem. A kiegészítő egy fekete bőr karkötő, amit még gimi másodikban vettem, azóta is hordom (H&M), általában nincs rajtam óra de ennek a számlapja narancs és kicsit feldobja az összhatást. Napszemüveg NEW YORKER aviator formájú szintén megvan pár éve. Parfüm egy BOSS illat. Ha hűvösebb van reggel egy mellényt veszek fel.

YE-ádám.jpeg

Benjamin összeállítása:

Régóta tetszik az úgynevezett "laza elegancia", viszont csak nemrég "mertem" belefogni, hogy teljesen átalakítsam a ruhatáram és az ezen stílusú darabok vegyék át a helyet. Hogy miért? Úgy hiszem ti is tudjátok, és én vidékiként is tapasztalom, hogy Magyarországon sajnos jobban kinézik az utcán a komoly és elegánsan öltözködő fiatalokat, mint ha valaki egy "mackónadrágban" jelenik meg egy plázában.

YE-benjamin.jpeg

Mi a véleményetek a fotókról?
Melyik összeállítás tetszik legjobban?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr424854058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2012.10.17. 22:59:51

konkrétan beszartam Gidion összeállításán, olcsó cuccok álá Dolce, de a legdurvább, az 1 literes Jana baby viz és az ajakbalzsam!!!!!!

Hol vannak a férfiak?

perry 2012.10.19. 14:46:03

egyetértek az előttem szólóval...

az utolsó összeállítás tetszik a maga egyszerűségben

vaczkor 2012.10.23. 20:11:58

nekem Balázs szemüvege, Attila kabátja Norbi cipője és Benjamin táskája tetszik. :)
Ebből nem lehetne egy külön összeállítást készíteni? :)

geucsa 2012.10.25. 10:09:21

Norbert barna nadrágját nem látom. vagy ennyire szar a monitorom színbeállítása? :)
Az ELLE Man-t nem értem a képeken. Iszonyat szar ez a magazin. Pont ezt a számot vettem meg tesztelni.
@abakusz13 A kiegészítőkhöz írta, hogy D&G. Azok hihetőek, hogy azok, mert nem olyan elérhetetlenek. Ráadásul, aki olyat vesz például napszemüvegből, az meg is érdemli. Iszonyat szar minőség az árához képest. Gagyi szarok.
Órát is. ááááá Inkább egy TISSOT ennyiért. Vagy egy Swatch is többet ér.

perry 2012.10.26. 21:25:55

@geucsa: Eddig az ELLE Man egyik számában sem csalódtam (csak Butler jelenlegi fejétől hányom el magam), adj még egy esélyt és próbáld ki az aktuális számot. Persze ha nagyobb lenne a választék, a verseny, talán nem lennék ennyire elégedett vele.

geucsa 2012.10.27. 08:50:04

@perry: Igazából leszarom, ki van a címlapon, ha jó a tartalom. De nagyon gáz volt az egész. Mindenbe csak belecsípett, de semmit sem fejtett ki. + utálom, amikor "must have" -eznek. Adjon a franc pénzt egy köteg használhatatlan papírért. Ez a blog is százszor használhatóbb számomra, mint az a "magazin".
süti beállítások módosítása