Itt a nyári Armani napszemüvegkampány
Az amerikai Kelly Rippy a modell a "Frames of Life" jelszavú kampányhoz.
Giorgio Armani legújabb napszemüvegei sok újat nem hoznak, a jól bevált formáknál maradtak a tervezők. Ettől még egyáltalán nem rosszak, sőt jól néznek ki a harminc körüli pároson. Az egyedüli érdekességet a kerek optikai keret szolgáltatja, amely számomra kissé értelmezhetetlen, olyan, mintha valami vasdrótból hajlították volna és talán csak a szögletes arcformájú modell miatt nem mutat nevetségesen.
Nektek hogy tetszik?
A többi fotóért katt a továbbra!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.