2011.10.25

Versace for H&M editorial

HeStyle | 2011.10.25 13:15 | 1 hozzászólás


A "20 Minuten Friday" című, svájci magazin aktuális számában jelent meg ez az editorial, melyben a november 17-én boltokba kerülő Versace for H&M kollekció darabjai szerepelnek. Általában szeretem az ilyen fotósorozatokat, mert mindig kissé más szemszögből mutatják be az adott kollekció kínálatát, mint a hivatalos lookbook, de ez esetben ez valahogy most nem sikerült, ugyanaz a benyomásom, mint a River Viiperi modellel készült, hivatalos lookbook fotóknál. Már nagyon kíváncsi vagyok élőben a kollekcióra, mert a fotókat elnézve kissé vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban, nekem túl sok a "giccs" benne...
Nektek mi a véleményetek?
Hogy tetszik az editorial?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr953328570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

obi-wan 2011.10.27. 17:26:25

Nekem valahogy túl Csikidam-os az egész :)
süti beállítások módosítása