Újabb Massimo Dutti kampány
Új kampánnyal jelentkezik a Massimo Dutti, ezúttal Bill Gentle modellel.
A kampány jelmondata a Made to order kifejezés, amely az egyedi készítésre, egyediségre utal. A képek alapján megint csak azt mondhatjuk, hogy a Massimo Dutti végtelenül elegáns és konzervatív ruhadarabokat kínál. Összességében tetszetős a kampány, a homályos képeknek jó a hangulatuk.
Utoljára írjuk le, hogy továbbra is fenntartjuk azt a véleményünket, mely szerint - látva, hogy mekkora sikerük van a brandjeiknek kis hazánkban - nem értjük, hogy az inditex miért nem jelenteti meg nálunk ezt a márkát.
(képek: fashionisto)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.