2011.06.05

Inggallér és pulóver: hogyan?

HorvathL | 2011.06.05 20:03 | 2 hozzászólás


Szeretem a pulcsit (akár V-nyakú, akár nem) alatta egy inggel viselni. Kényelmes és remek kombinációkat eredményezhet. De sokszor felmerül bennem a kérdés, vajon hogyan kell az ing gallérját viselni: betűrve a pulcsi nyakába, vagy kitűrve, szabadon hagyva és kigombolva?

 

 

 

Utánaolvastam kicsit a témának és nem találtam erre vonatkozó konkrét szabályt, de úgy gondolom, betűrve egy kicsit jobban mutat az esetek többségében (főleg környakú pulcsinál). Természetesen V-nyaknál a nyakkivágás mérete is befolyásolja az inggallér helyzetét, néha nem is lehet betűrni, továbbá szeretem, ha az ingujj megmutatkozik a pulcsi ujjánál, körülbelül 2 cm vastagságban. 

 

 

Mivel nincs írott szabály, ez egyéni preferencia kérdése, egy kihajtott gallér is nézhet ki jól.

 

Ti hova hajtjátok a gallért? Hogyan szeretitek viselni az inget a pulóverrel?

 

(képek: ralphlauren)




Címkék: tipp stílus pulóver

A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr812959899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perry 2011.06.06. 10:54:04

Kizárólag betűrve!

p4rtyboy92 2011.06.07. 12:38:01

nyakkendővel betűrve, nyakkendő nélkül kitűrve, button down ingeknél "rögzítve" a gallért kigombolható a fölső 2 gomb, nem rögzítve csak a legfölső :) az ujjnál kitűrt ing pedig kötelező az én véleményem szerint, én legalábbis így hordom :)
süti beállítások módosítása