2011.06.01

Tetszik/Nem tetszik? - Panama kalap

HorvathL | 2011.06.01 21:03 | 2 hozzászólás


 Az ötvenes évek divatja inspirálta ezt a kalapot, amelyet a Drake's London kínál. Igazán remekül néz ki, ezzel a barna színnel sikerült feldobni. Egyébként pedig a kidolgozása is nagyon szép, bár ez elvárható 120 fontért. Azért nem kell Londonig menni, ha az ember egy ilyesmit szeretne. Én nem nagyon gondolkodtam még kalap viselésében, de ami késik nem múlik.

Mi inkább egy "hipsteres", alternatív szereléshez tudjuk elképzelni, de zakóval és nyakkendővel is nagyon jól működhet, csak el kell találni! 

Nektek mi a véleményetek? Hordanátok kalapot? 

 

(képek: drakes)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr672949933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

filmhuszar 2011.06.01. 21:44:31

fura, de nekem nagyon bejön :) Szerintem abszolút vállalható :P

LuPuS 2011.06.02. 08:47:54

Anno volt itt egy panama kalap összeállítás ( lusta vagyok megkeresni), akkor és most is bejönnek a kalapok.

Télen ezt hordom
www.rmr-hats.com/Anello-by-Borsalino-408-1-0.html
süti beállítások módosítása