2011.05.03

Vintage designer kampányok 1925-2006

HeStyle | 2011.05.03 15:30 | 1 hozzászólás


A kampányok és hirdetések finoman szólva sem újkeletűek a divat világában. Egy kis múltidézésként sorra vettünk néhány vintage designer kampányt, hogy lássuk, régen, hogyan is próbálták meg népszerűsíteni az éppen adott kollekciót vagy magát a céget. Persze visszatekintve akad néhány vicces momentum (Marcus Schenkenberg Versace kampánya és a Gucci 1986-os óra hirdetése elég megmosolyogtató), de akad néhány igen kellemes élmény is: A Ralph Lauren 1987-es kampánya maga a kifinomult elegancia, gyöngyörű képek, ma is megállnák a helyüket! A másik kedvencem az 1998-as Burberry kampány, imádom a borongós, de mégis vidám hangulatát. A Louis Vuitton 1925-ös hirdetése pedig már-már múzeumi darabként is említhető, a 2006-os, 81 évvel későbbi Pharrel Williams-es LV kampány viszont ehhez képest igencsak semmilyen.
Nektek mi a véleményetek?
Melyik vintage kampány a kedvenc ezek közül?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr922874525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2011.05.05. 08:50:55

A régebbi kampányoknak is az volt a célja, hogy felhívja a figyelmet valamire.
A kor adott technikai előnyeit kihasználva próbáltak meg mindent( megerőszakolni a tudatot), hogy a kiválasztott terméket megvásárolja, a VEVŐ.

Az itt felsorolt évjáratos termékek egytől egyig megállják a helyüket a mai korban, mivel már nem ősz/tél és tavasz/nyár megszokott időintervallum van, hanem szinte kettő hétre csökkent le, az aktuális divat.

A mai kor már időtlen!

A mai kor megengedi,hogy egy 60-as évekbeli összeállításra reá dobjunk egy 80-as évek bizsuját ???? IGEN

Ezzel ellentétben az is igaz,hogy a mai kor embere is különbözni akar, "lázadni" és "elegáns" szeretne lenni egyszerre; erre törekszik tudatosan megdöbbentsen, úgy hogy a felesleges oda nem illő kiegészítőket elveti.

Röviden ezek a kampányok most is ugyan olyan időszerűek, mint az adott évben amikor megszülettek.
süti beállítások módosítása