2011.03.07

Ryan Reynolds a Hugo Boss Bottled arca

HorvathL | 2011.03.07 18:00 | 2 hozzászólás


Az amerikai színészt választották ismételten a Hugo Boss Bottled illatához reklámarcnak. Nézzük ezt a képet, amelyen egy hatalmas parfümösüveg mellett látható egy fekete öltönyben.

 

Ráadásként pedig egy rövidke reklámfilm tavalyról, amely a Bottled Night fantázianevű illathoz készült.

 

 

Van köztetek olyan, aki ezt a parfümöt használja?
Mik a tapasztalataitok?

 




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr632718996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

obi-wan 2011.03.08. 06:12:36

Én szeretem ezt az illatot. Bár nem túl intenzív. Nálam még mindig a Code viszi el a pálmát sok év után is.

Trouw 2011.03.16. 19:47:50

Nekem ez volt az első márkás parfümöm. Nagyon szerettem, és szeretem még most is az illatát, kellemes, férfias. De azóta már egy másik Boss illatnak hódolok, de ha Boss, ez a top 3-ban benne van!
süti beállítások módosítása