2011.01.11

Tetszik/Nem tetszik? - Makr hátizsák

HorvathL | 2011.01.11 9:05 | 4 hozzászólás


A French Tottersnél lehet megvenni ezt a hátizsákot. Egészen egyszerű a formája. Fekete vászonból és bőrből varrták össze. Sok zsebbel, erős kötéssel látták el. Nekünk tetszik ez a forma. 175 euróba kerül (kb. 49.000 Ft).
Ti mit gondoltok a hátizsákokról? Felvennétek egy ilyen szép darabot most, hogy a reneszánszukat élik ezek a kiegészítők? 

 

 

 

 

 

(képek: ftotters)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr302575298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2011.01.11. 15:28:12

Én Pesten biztos, hogy nem hordanék ilyet, még a válltáskámat is féltem, hogy kilopnak belőle valamit.

Thunder01 2011.01.11. 18:16:25

@mzd: Én még táskát sem hordok..:D Volt barátnőim közül egyik sem értette hogy lehet táska nélkül kilépni az utcára.. De bazze mobil-rágó-papírzsepi zsebben, személyi-bankkártya másik zseben, meg egy kis készpénz valahol, és a táskára nincs semmi szükség..:)

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2011.01.11. 18:17:35

@Thunder01: Szerintem legalább 2 éve nem léptem ki táska nélkül az utcára :-) Tök jó kiegészítő :-)

Thunder01 2011.01.11. 19:01:46

@mzd: Ááá, engem zavar...:) Bár ki tudja, lehet idővel rászokom, most láttam egy jó kis Prada messenger-t, azok úgy általában bejönnek.
süti beállítások módosítása