2010.12.29

Kéne: MMM táska

HorvathL | 2010.12.29 18:03 | 1 hozzászólás


 Épp szokásos webshop-böngészésemet tartottam (nagy leárazásokat találni most mindenhol) és valahogy az Oki-ni honlapjára tévedtem. Itt is van sale, habár ez más árkategória, mint az asos vagy a topman. Táskát kerestem épp, de nem találtam olyat, ami igazán tetszene - kissé kezdtem is megunni az egészet, de ekkor megláttam ezt a gyönyörű Maison Martin Margiela táskát. A bőr és a barna szín kombinácója mindig jól mutat, főleg, ha ilyen minőségű az egész. Egy katonai táskát vettek alapul a tervezésénél.
A negyedéért még el is gondolkodnék rajta, de a 800 fontos ár az már kicsit erős. Sajnos. Bezzeg ezt nem árazták le!

 

Megvehetitek itt.




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr602546588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indust · http://indust.hu 2011.01.01. 06:58:47

Aztán meg a padra se meri letenni az ember maga mellé, lol.
süti beállítások módosítása