2010.12.23

YourLook XMAS!

HeStyle | 2010.12.23 17:36 | 5 hozzászólás


Íme első "Ünnepi" YourLook bejegyzésünk, melyben Pali nevű olvasónk mutatja be ünnepi/karácsonyi szettjét. Leveléből idézünk:
"Karácsonyi outfitnek hirtelen ez a bordó szín ugrott be számomra, remélem tetszik."
Nektek mi a véleményetek?

Küldjetek Ti is fotót karácsonyi szerelésetekről a hestyle@gmail.com e-mail címre és a Facebook-on a legjobbnak választott outfit beküldője egy kis meglepetésben részesül majd...




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr162535092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.12.23. 19:12:34

A bordó-fekete jó választás, bár elsőre nekem kicsit apukás stílust választott Pál. A fekete vékony nyakkendő elegáns és még mindig nagyon divatos! tetszik :)

perry 2010.12.23. 20:54:14

@Myta: És hol írta azt, hogy ő nem egy boldog édesapa?:)

Na, csak vicceltem, egyébként ha jól látom a modern, szűk szabású nadrág teszi fiatalossá az egészet.

KóserKároly 2010.12.25. 00:09:04

@perry: Nekem annyira nem jönnek be ezek a tapinacik... De így az összkép tetszik :)

perry 2010.12.25. 11:54:06

Egyébként én meg a zipzáros kardigánokat nem szeretem, ez így mégsem rossz.
süti beállítások módosítása