2010.12.23

YourLook: Bakancsok by Chaby

HeStyle | 2010.12.23 12:40 | 7 hozzászólás


Chaby nevű "törzsolvasónk" már rutinos beküldő a YourLook rovatunkban, eddig is jobbnál jobb képeket és összeállításokat láthattunk már tőle. Most két bakancsról küldött fotót kaptunk tőle. Az első képen látható a sajátja, melyet a Bershkában vásárolt (kissé nehéz körülmények között, ismerve a hazai üzletek limitált készleteit), a másik képen pedig az egyik barátja által a Humanic-ban vásárolt bakancsot láthatjátok. Nekem mindkettő nagyon tetszik!
Nektek mi a véleményetek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr392534445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perry 2010.12.23. 17:18:30

Az első tetszik, nekem is nagyon hasonló van a Humanicból.

Egy kérés: A rólad készült képeknél jól néz ki ez a képhatás, de a szimpla ruhadarabot hadd lássuk élesen, tisztán!:)

2010.12.23. 20:54:10

akkor is jó ez a bakancs-zokni-slimnadrág, bárki bármit mond

SMIZEDIVAT by Chaby · http://smizedivat.blog.hu 2010.12.23. 21:53:57

@perry: köszi, és a blogomra majd kiteszem a szimpla tárgyfotót a csizmáról:)

perry 2010.12.24. 11:54:14

@bojlergyulabá: Miért, ki mondta, hogy rossz?:)
Egyébként ránézésre ez nem is annyira slim nadrág... én is egyenes szárú fazonnal hordom betűrve a csizmám, úgy eléggé katonás, férfias hatást kelt.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.12.28. 19:24:52

Csabi!
Ezt a vastag zoknit hol vetted, amibe betűröd? Vagy ez csak ilyen kötött bokafogó? Sima vastag zokni?

SMIZEDIVAT by Chaby · http://smizedivat.blog.hu 2010.12.31. 15:15:42

Igazából, amit a lábamra húztam az egy régi,ezeréves kötött zokni, szekrényembe találtam! A zarában láttam 1-2 jó zoknit, de "noném" zokniboltokban olcsóbban is be lehet szerzni,vagy kérd meg nagyit kössön:)én kb 4-5 darabot köttettem! Elárulok egy trükköt, ha nem fér bele az ilyen vastagságú kötött zokni a bakancsba akkor egy szimpla lábszárvédő is megteszi, mert azok általában elég jó vastagságúak!!!Lefotóztam a bakancsokat és kitettem a blgomra! Örülök, hogy tetszik az outfit:)
süti beállítások módosítása