2010.12.16

Nadal váltja C. Ronaldot az Armaninál

HorvathL | 2010.12.16 10:40 | 4 hozzászólás


Emlékeztek még az Armani alsónadrágos képeire Cristiano Ronaldoval? Nos, akinek az tetszett, most szomorkodhat: jövőre nem a portugál futballista lesz az Armani alsónadrágok "arca". Helyét a kiváló spanyol teniszező, Rafael Nadal veszi át. Ő lesz az Emporio Armani Underwear és az Armani Jeans reklámfotóin. 
Úgy gondolom, hogy Nadal egy szimpatikusabb, őszintébb személyiség, mint Ronaldo, így kijelenthetem, hogy a mi HeStyle-nál nem szomorkodunk.

És Ti mit gondoltok?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr722518612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robthetomb24 2010.12.16. 15:25:26

Számomra ő sem szimpatikus de az elődnél csak jobb lehet.

Mc Murphy 2010.12.16. 18:27:46

C. Ronaldot nem bírom. Modellként meg abszolút nem. R. Nadal meg majd kiderül, h milyen lesz.

más: annak aki nem olvasta :)
hg.hu/cikk/divat/11108-ferfidivat-a-halon

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.12.16. 20:09:42

@Mc Murphy: Én is benne vagyok a cikkben, annyira örültem :-)
És gratu a HeStylenak is :-) Megtisztelő Veletek szerepelni :-)

Mc Murphy 2010.12.16. 20:33:41

@mzd: Hozzád is beakartam linkelni, csak még nem jutottam el odáig!
süti beállítások módosítása