2010.11.05

Ki Magyarország Legstílusosabb Férfija 2010 - Ma este 20:00!

HeStyle | 2010.11.05 17:15 | 15 hozzászólás


A tavalyi lista sikere után idén is megszerveztük a "Ki Magyarország Legstílusosabb Férfija" szavazásunkat, melyben arra voltunk kíváncsiak, hogy szerintetek kik ma Magyarországon a legstílusosabbak, legjobban öltözöttek a férfiak közül. Az olvasók és a divatbloggerek szavazatai alapján összesített végeredményt ma este 20:00-kor áruljuk el Nektek, itt a HeStyle-on és az is kiderül, hogy a szavazók közül kik nyerik a D&G és a Diesel Only The Brave parfümöt!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr502426177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.11.06. 10:11:28

miért nem lehet kommentelni?

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2010.11.06. 11:36:46

Beszólogattak a kommentelők, és nem bírta a feszkót a blogger kiscsávó. Ez a húzás pont jól mutatja, micsoda őserő van ezekben a divatfiúkákban...

miszterbenő 2010.11.06. 14:04:27

Kérem a férfi szót levenni átírni.
Másik: kiváncsi vagyok, hogy egy két formát szimplán felöltöztetnek e vagy tényegl ilyen STÍLUSOS :D hahahaha :D

nagypapa~ 2010.11.06. 18:56:17

Ilyen egy jó blog.
"Válogatott" tartalom.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.11.06. 21:34:12

@Zigomer Trubahin: Szerintem nem a blog vezetőjét kéne kritizálni azért, mert 10-20 kuruc infon nevelkedett gyökér idetéved az index.hu nyitóoldalról aztán ideböfög valamit, mert látta a fajtársaitól.. ha nem lett volna itt egy komment sem, ő sem ír ide, csak hát a csordaszellem..

2010.11.06. 22:29:09

@mzd: nyugodj meg szépen, és szállj le a magaslóról, nem kell senkit legyökerezni, meg osztani az észt. nem tetszik nekik, megírják, erre valók a kommentek. ha meg megunja a szerkesztő akkor letiltja, teljesen rendben van mind a kettő. mellesleg aki kurucinfót olvas az biztos nem téved az indexre, szóval a hőbörgésed is zsákutca.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.11.06. 22:38:45

@bojlergyulabá:
Miért lennék magas lovon?
Nekem is voltak nemtetszéseim az oldallal kapcsolatban, mégis meg tudtam fogalmazni kulturáltan.

Könnyű idevetni, hogy "buzi mind", stb..
Ezzel mit ér el?

Facebookra kilinkeltem a listát, ahol ez szintén szóba jött és egy ismerősöm írt jót:

"es miert olyan nagy baj, ha buzik? amig vilag a vilag, a divatot buzik fogjak diktalni, ha tetszik neked, ha nem. valoszinuleg az altalad hordott ruhakat is buzik terveztek, es ezzel semmi gond nincsen, mivel nekik van stilusuk."

És ha stylist a foglalkozása, na akkor mi van? Most egy hajversenyre sem mehet fodrász, ha magának jól vágja? Ugyan már..

Nem csak a 130 kilós, szőrös, állandóan TV-ben focit néző, szotyizó férfi a férfias és stílusos..

De én itt be is fejezem, nem szeretek nicknevekkel eszmét cserélni, inkább megyek és megteszem ezt a húsvér ismerőseimmel.

Intizar 2010.11.06. 23:24:47

Közöltem már fönntartásaimat, mikor még lehetett kommentálni. És nem, nem a szexuális irányultsággal voltak kapcsolatosak ezek a fönntartások. Rájöttem, mi a hiba: megint egy hülye félrefordításról van szó. Angolul stylish azt jelenti, hogy divatos. Magyarul viszont a "stílusos" szónak sokkal gazdagabb és mélyebb tartalma van. Kérem, használják pontosan a magyar kifejezéseket. Az első tízbe került díszpintyek lehetnek roppant divatos fiúkák, de semmiképp sem stílusos férfiak. Akkor már sokkal inkább Hofi Géza. Vagy mondjuk Sebő Ferenc. Vagy, bizonyítandó, hogy nem azzal van bajom, ki hová rakja a micsodáját: Stephen Fry. Stílus, az magyarul több, mint öltözködés és fogyasztás. Tessék belenyugodni.

Szergő 2010.11.07. 00:37:35

hát mondjuk Tillának ezzel a képpel nagyon simán nyernie kellett volna az egészet,na ő igazán stílusos!

Felicitasz · http://felicitasz.blog.hu 2010.11.07. 15:18:02

Én egy nő vagyok, aki szívesen nézeget sármos és jólöltözött férfiakat, de a képek láttán szabályosan pánikba estem. Nem, NEM szexuális orientációról van szó; operás, musicales és balettos színpadi élményeim (azt nem írom, hogy "karrierem", ne essünk túlzásokba) kapcsán személyes tapasztalatként is tisztában vagyok vele, kik vannak a színpadon, a sminkben stb.

Itt tehát csak és kizárólag a "stílusos férfi" fogalmáról volt számomra szó, és, mint említettem, a képek láttán pánikba estem. Ha nem jön hirtelen következőnek Kulka János - köszönöm, doktor úr ;-) - talán el is ájulok. 11. helytől lefelé éreztem, hogy megint kezdek levegőt kapni és mégsincs a világnak vége.
Jé, Nagy Sebestyén. Neki külön is gratula :-D

Az első 10 nélkül egészen használható a lista.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.11.08. 15:10:57

@mr.debaser: Egyetértek veled!!!!!
Ezt a díjat ezentúl, csak Bohóc Oscar-nak fogom hívni.

perry 2010.11.08. 16:18:00

Kicsit sajnálom azért a blog készítőit, mert rákészültek a dologra és nem jött be (nekem tetszik a lista, csak sehogy sem akarom felfogni, hogy az én jelöltem miért nem kerül be soha még a 30-ba sem), de mondjuk nem várok többet az Indexről ide látogatóktól.

Tanulság: nem érdemes belevágni, foglalkozni ezzel, mert egyszerűen "nem térül meg". (Vagy a látogatottsági mutatók másról árulkodnak?;)

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2010.11.08. 16:59:30

@perry: Nézd, egyrészt a látogatottsági adatok mást mutatnak, másrészt pedig az itt olvasható néhány index címlapról érkezett komment elenyésző és talán az 1-2%-át teszi ki a látogatottságnak. A mi olvasatunkban semmiképpen nem az a tanulság, hogy kár volt megcsinálni, hiszen nem azoknak csináltuk, akik az index nélkül ide sem tévedtek volna és amúgy mindenbe/mindenkibe belekötnek.
Jövőre is lesz, a szakmai visszajelzések is erre buzdítanak.:-)

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.11.08. 20:28:13

A stílushoz szerintem nélkülözetlen a férfias külső!!!! Nem elég a hereelszorító, répagatyás, vasalt zselés haj és az őrült szokatlan ficsúr megjelenés. Ha az első kilenc nektek stílusos """férfi""" akkor milyen a buzis?

perry 2010.11.08. 23:55:05

@Myta:
1. Bár manapság nagyon trendi tud lenni az a külső amit részleteztél, de ebben a listában többnyire pont azok szerepelnek, akik nem így néznek ki (Persze nehéz szó nélkül elmenni espé mellett de most hagyjuk).

2. Bár én férfiként biztosan máshogy látom, mint Te, de az első kilenc helyezettel egy-két kivétellel szerintem semmi gond nincs.

3. Úgy teszed fel a kérdést, mintha a blog kettő darab szerkesztője állította volna össze a listát, pedig teljesen szabad és nyilvános szavazáson, majd egy relatíve szakmainak számító zsűrin szűrve jött ki az eredmény, amely nem tükrözi a te véleményed és ezt mintha számon kérnéd.

4. A "buzis" szó a legnagyobb hülyeséget takarja és sajnos már visszafordíthatatlanul elterjedt a nyelvünkben. Pedig az az egy-két valódi buzi, akit én ismertem, tökre máshogy néz ki mint a listán szereplők, no meg Steiner. Ők a korízlésnek megfelelően abszolút beleolvadtak a tömegbe, csak közben otthon répázták egymást (ami persze nem gond). Akkor hogy is van a buzis?

Nem akarok veszekedni, de szívesen vitatkozom, ugyanis a téma megér egy jó vitát.
süti beállítások módosítása