2010.10.22

YourLook: Tamás összeállításai

HeStyle | 2010.10.22 15:00 | 9 hozzászólás


Nem kellett sokat várnunk, hogy újra legyen YourLook témájú levél a postaládánkban. Ezúttal Tamás összeállításait mutatjuk be nektek, az ő általa küldött levélből idézünk:
"Sokat utazom Európán belül is, de nyaranta az Egyesült Államokban dolgozom, ahol igazán értékes darabokat szoktam "zsákmányolni". Sajnos itthoni viszonylatban nem tudnám megvenni ezeket, iszonyatosan drága lenne. Viszont az USA-ban a Macy`s a legjobb barátom. De még egy ZARA is olcsóbb, mint itthon, a Tommy Hilfiger pedig abszolút "nép-márka", így ezekért tényleg fillérkért hozzá lehet jutni. A képeken lévő összeállitásokon sok a H&M-ből beszerzett darab, viszont itthon még egy darabbal sem találkoztam. Leginkább úgy állítottam össze a ruhákat, ahogy amúgy itthon is hordom őket. Remélem tetszenek!"

Ha te is szívesen megmutatnád kedvenc összeállításodat, ruhadarabodat, kiegészítődet (stb.), akkor küldj nekünk fotót a hestyle@gmail.com e-mail címre!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr642390918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.10.22. 15:29:02

Egy iciripicirit lehetne színesebb.

perry 2010.10.22. 15:42:33

Összességében nekem nagyon tetszenek az összeállítások, főleg a második, csak azt nem értem, hogy hol maradtak azok a bizonyos zsákmányok Amerikából.
"Leginkább úgy állítottam össze a ruhákat, ahogy amúgy itthon is hordom őket." - ez mit jelent, hogy szoktad külföldön hordani őket?

Amúgy irigyellek a rendszeres amerikai lehetőség miatt.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.10.22. 18:41:26

Nem tudom, Tamás sötét vagy világos típus? Rajta kellene látni! Örülök, hogy az amerikaiak közül nincsen A&F az összeállításban. Nekem a feliratos dolgok(AX) egy férfin nagyon nem tetszenek. A feliratok a mozifilmbe valók.

2010.10.22. 18:43:09

nagyon tetszenek, főleg az utolsó:)

2010.10.22. 18:44:41

ja, és ne legyen színesebb, így tökéletes, és ízléses.

tminttomi 2010.10.22. 20:02:47

Köszönöm a hozzászólásokat. A színeket nyáron, illetve tavasszal szeretem inkább. Amcsiban tényleg mindenkinek kötelező legalább egy A&F poló vagy Hooliester, hazudnék ha azt mondanám nekem nincs, de azokat nem szeretem.
Elárulom, szerintem ez az egyetlen egy feliratos polóm, de ez egy AX és 15 dolcsi volt egy Orlandói outletben vettem, az ilyet nem szabad ott hagyni :)
Amcsiban valóban másképp hordtam a ruhákat, szerintem minden országban meg vannak a közkedvelt "kötelező" darabok. Ami amcsinak az A&F poló, az Párizsnak a Louis Vuitton táska.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.10.22. 20:13:20

Tetszős darabok! :-)

Ha kifosztják a gardróbod ma este, az nem én voltam :-D

p4rtyboy92 2010.10.23. 13:51:24

az első és a harmadik nagyon jó, a másodikból egy barna öv vagy egy barna táska hiányzik szerény véleményem szerint de ettől független az is nagyon teccik :)
süti beállítások módosítása