2010.10.20

Kéne: Burberry Prorsum kabát

HeStyle | 2010.10.20 13:55 | 1 hozzászólás


Ez a Burberry Prorsum aviator kabát lenne a tökéletes KABÁT számomra idén! Már szemeztem is vele sokat, de sajnos kissé drága, közel 3000 euró. A mostani szezonban hatalamas népszerűségnek örvendenek amúgy ezek az aviator kabátok, de én nem találtam sehol jobbat, mint ez a Burberry...
Nektek hogy tetszik?
Kéne?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr632385713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

justniki 2010.10.20. 14:58:26

varrasd meg:) én is kinéztem egy balmain kabátot, az ára majdnem félmillió, úgyhogy megvarratom:) már gombokat is találtam rá;D egyébként nagyon jó kabát:)
süti beállítások módosítása