2010.09.09

Replay őszi kampány

HeStyle | 2010.09.09 12:03 | 2 hozzászólás


Megjelentek a Replay 2010-2011-es őszi/téli kollekciójának kampányfotói. A képeket Matteo Montanari készítette, a modell pedig Marcus Hedbrandh volt. Őszintén szólva sosem voltam nagy rajongója a Replay-nek, de ezek a képek és a rajtuk szereplő darabok szerintem nem rosszak.
Nektek mi a véleményetek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr392282540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2010.09.10. 09:00:24

Egy- két ruhájuk kifejezetten tetszik. Az igazi probléma, hogy olyan mértékben el vannak szálva az árakkal ,hogy inkább akkor választok egy D&G-t,Armani Jeans-t vagy esetlegesen egy Burberry Sport- ot helyette.

Mc Murphy 2010.09.10. 20:37:34

Igen, az árak... Sajna ha betévedek valamelyik üzletükbe, nem szoktam kibírni h ne vegyek valamit. Pedig mindig megfogadom h most csak nézelődni fogok. A hétvégén egy farmerba szerettem bele. Nem bírtam ki...
süti beállítások módosítása