2010.09.03

Napi favorit: Lady Gaga & Marc Jacobs

HeStyle | 2010.09.03 11:35 | 7 hozzászólás


Mai favoritunk Lady Gaga és Marc Jacobs képei a V Magazine aktuális számából.
A fotókat Mario Testino készítette, amik szerintem nagyon jól sikerültek!
Nektek hogy tetszik?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr872268590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thunder01 2010.09.03. 11:50:15

Lady Gaga, aki a gagyiságával együtt rég nem látott mélységbe húzta a divatvilágot. Nem is értem hogy állhatnak tervezők szóba vele, miután egyik zenéjében azt hiszem elsorolta vagy 20 divatház nevét egymás után, másik zenéjében erőltetett hatásvadász francia két mondatot elnyög, ááá vicc... McQueen-nek persze meg lehet bocsájtani, Ő úgy direkt akart félrenyúlni minden celebbel, think about SJP.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.09.03. 11:52:21

Szegény MJ-t sajnálom, hogy Gagával égeti magát..

LAA 2010.09.03. 12:10:13

Nem értem miről beszéltek! Szerintem, Gaga-ról ti at hiszitek hogy teljesen buta! Pedig ha egy kicsit is utánnanéznétek, látnátok hogy nagyon sok ember aki ismeri teljesen pozitív véleménnyel van róla! Az hogy mélységbe húzta a divatvilágot, azt én kétlem, szerintem csak felfrissítette. Számomra teljesen jó volt Paris Hilton és a többi "pinkceleb" után egy extrémebb jelnséget látni.
Amúgy MJ is szereti Gaga-t. Az a baj, hogy sok ember egyáltalán nem tudja elfogadni ha valaki feltünőbb mint az átlag, főleg Magyarországon.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.09.03. 12:12:33

Rengeteg fórumon megy a Gaga-AntiGaga vita.. Én elfogadom, ha valakinek tetszik, de az is fogadja el, ha nekem nem tetszik :-)

Az, hogy valaki feltűnő még nem biztos, hogy jó értelemben az.

('Attól, hogy senki nem ért meg, még nem vagy művész..')

gépLinc 2010.09.03. 12:23:08

Kezdetben és is elítéltem Gagát. De aztán mikor megismertem youtube-on az acoustic feldolgozásait sokat nőtt a szememben.

micimacko007 2010.09.03. 14:48:04

@LAA: en sok interjut olvastam vele, de azok az igazan erdekesek amik rola szolnak es vannak eleg bizar dolgok..en a zenejet abszolut nem ertem ,hangja az van de olyan buta pop zenet csinal amitol en falra maszok..innentol kezdre ertem miert szeretik ennyire, megse nottunk ki abbol a backstreet ,spice girlsos szarbol ami 10 eve volt...sajnos..
a stilusa meg hat..nekem tul eroltetett..mint amilyen o maga..van ami tetszik,va ami nem,de eleg beteg ez a no, tulajdonkeppen orult

Alasseo 2010.09.03. 18:30:34

Én egyik tábort sem értem igazán: sem ezt a hatalmas Gaga-imádatot (szerintem egy átlagos zene hang, semmi egyéb), sem az utálókat (ami híres, azt más szempontból ma már divat utálni is, de amilyen a mai zenei felhozatal, abba Gaga bőven belefér még a jobb kategóriába is, úgyhogy a gagyizókat sem igazán értem.). Én megvagyok vele, nem különösebben zavar, bár az öltözködési "kultúráját" nem tudom értékelni. Semmi egyéniség, csak minél extrémebb és megbotránkoztatóbb legyen.
süti beállítások módosítása