2010.07.01

YourLook: Piknik

HeStyle | 2010.07.01 11:14 | 7 hozzászólás


Igazi nyári piknik hangulatú fotót küldött nekünk Csabi nevű olvasónk, aki már szerepelt egyszer a YourLook rovatban, ő volt az első olyan beküldő, aki az arcát is vállalta a képein.
Hogy tetszik ez az összeállítása?

Fekete kalap: H&M
Klasszikus Wayfarer szemüveg
Trikó: ajándékba kaptam
Türkiz "Drop Crotch" nadrág
Cipő: Le coq sportif
Batikolt táska: Saját készítésű



A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr82122750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perry 2010.07.01. 18:43:18

Hát ez nagyon nem tetszik. Nem tudom részletezni, talán csak a nadrág az, ami bejön.

rraddo 2010.07.02. 21:32:34

Azon gondolkodom már a sokadik ilyen összeállítás után, hogy mit tudnék hozzá fűzni, mert nem értem őket. Amit gondolok azt udvariasságból nem írom le. Jó, sejtem a sok beküldött rossz közül ki kell tenni valamit az oldalra, de nem stílus az, ha valaki az éppen aktuális 'divatszakértők' tanácsai alapján felvesz egy sálat, sapkát, napszemüveget, táskát vagy valahogy feltekeri, begyűri..
Mindegy, nem is érdekel.

az űrhajós, aki azt mondta, látta a Télapót 2010.07.18. 11:15:11

szerintem meg kurvajó, nekem nagyon tetszik! :)
süti beállítások módosítása