2010.06.25

Kampány előzetes: D&G 2010 ősz/tél

HeStyle | 2010.06.25 10:40 | 23 hozzászólás


Megjelent az első fotó a D&G 2010-2011-es őszi/téli kampányából. A képen Simon Nessman, Travis Davenport, Vladimir Ivanov, Nils Butler és Oscar Spendrup modellek szerepelnek, a fotós pedig Mario Testino volt.
Hogy tetszik?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr282106052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2010.06.25. 11:06:50

Ez a mesefigurás korszak, nem tudom ezek mindig az általános iskolás szintet juttatják eszembe.
Lehet valakinek pont ez a gyengéje,de egy D&G Mickey egér nem kellene ,még ha utánam dobják sem.(vagy gyorsan elajándékoznám)

2010.06.25. 11:17:55

a rajtuk lévő sötétkék pulcsi viszont kéne

Derlon_Webb 2010.06.25. 14:22:26

Ilyen rosszul megy a Disney-nek, hogy a Bershka után a D&G-nak is eladta?
Viszont... lenne egy játékos pólóm, amiről elmondhatom, hogy egy félvagyont költöttem rá, mert D&G!
A Bershka-t 1.990,-ért is árulták. Forintban.

Edd China 2010.06.25. 14:58:11

Ez a kép olyan, mint egy Backstreeboys album borító a 90-es évekből.

dan. 2010.06.25. 19:31:16

update: Első fotó helyett: Már jónéhány napja fent van a hivatalos oldalon az egész kampánysorozat.

Disney-hez annyit hozzátennék, hogy az Iceberg már több szezon óta Disney-zik. De inkább Plutó-val és Goofy-val.
Deák Ferenc utcában a Cream-ben szerintem még találtok egy két mellényt, pulóvert az Ice Iceberg kollekcióból jó nagy Goofy fejekkel.

Egyébként a többi kampányfotón én nem láttam Disney fiugrát és egyébként sincs semmi bajom ezekkel. A D&G nem Dolce&Gabbana. Sokkal fiatalosabb és könnyedebb. Persze ezt csak azért mondom, mert feltűnően gyerekesnek mondjátok, holott hatalmas poén (és ezt nem úgy értem h téged kinevetnek). Augusztus vége-Szeptember elejétől az itthoni boltban is tele lesz ezekkel a polokkal a raktár, és megnézhetitek majd, hogy hányan fognak ezekben virítani. Annak ellenére, hogy 30 ezer FT körül lesz darabja. Jó ez tudom nem érv arra, hogy gyerekes, de nektek sem kellene annyira komolyan venni a divatot. Talán pont ezért tartják elmaradottnak és konzervatívnak az itthoni férfiakat öltözködés szempontjából. HeStyle meg pont azért lenne, hogy megtörje a jeget, de ilyen hozzáállással, menjetek H&M-be V-nyakú fehér polot venni, fekete mellénnyel...

IMHO, kampányképekben meg nagyon tetszik, hogy vigyorognak mint a tejbetök. Végre nem olyan arcot vágnak a modellek mint akik éheznek vagy valami ultrameglepőt látnak. Félmeztelen tag kicsit "miaf*sz" ott a hegyekben. De hát. Poén.

Hyden 2010.06.25. 20:05:15

Az összhatás annyira nem rossz. Ilyen világos koptatott farmerrel, bakanccsal és sötétkék pulcsival nekem tetszenek ezek a Mickey egeres pólók. Mondjuk nem az én világom, ahogy a D&G sem, és a Dsquared sem.
@dan.: Nem értek egyet, ITTHON az emberek csak vegyék komolyabban a divatot, mert rájuk fér....
A H&M-et pedig nem kell elrettentő példaként említeni, mert bántja a szememet. Remekül fel lehet onnan öltözni, csak tudni kell, hogyan... ;P

2010.06.25. 21:20:32

@dan.: a h&m, meg a komolyabb zakós, sálas, v-nyakú, meg ilyesmi az divat.
a rózsaszínpóló, meg az ilyen mikiegeres marhaságok a rózsafüzérrel együtt, az trend.
nem mindegy.

dan. 2010.06.25. 21:23:52

@Hyden: Ohhh, én nem azt mondtam, hogy nem lehet onnan felöltözni, persze, hogy fel lehet. Sőt, és itt a baj, a fővárososban eléggé belekényelmesedtek ebbe, és ahány blogon láttam utcán elkapott embereket, 90%-ban biztosan volt rajtuk legalább 1 H&M. Mi az ha nem überuniformitás?

Azt pedig nem értem, hogy mivel nem értesz egyet, hiszen ahogy elnézem pont abban értünk egyet, hogy komolyabban kellene venniük a divatot.. A többségnek persze az alapigénye/ízlése sincs meg. Na ők mehetnek az H&M-be, és tőlem akár fel is vásárolhatják.
De egy HeStyle látogató ruhatára ne azzal legyen már tele. Ezt az egészet pont az hozta ki bennem, hogy Mickey Mouse-t hordani gyerekes lenne. Pedig nem, csak szükség lenne arra a csavarra mindenki (hestyel látogató) ízlésében, hogy merjen végre úgy öltözködni, amiben eltér attol az átlagtól, akik a tömegboltokban vásárolnak. Bár szoljatok ha a hestyle lényege nem ez, és befogom. :P

dan. 2010.06.25. 21:30:50

@bojlergyulabá: A trendben mindig van valamilyen negatív fennhang is. Ebben ugye egyetértünk.
Nem azt mondtam, hogy miki egérre alapozza bárki is a ruhatárát, láthatod, hogy a kollekcióban is csak néhány darab van. Nem trendiség (brrrr) az ha valaki feldobja a külsejét egy kicsit az ilyen dolgokkal. Egyx rózsaszín polot is lehet ugy hordani, hogy ne tűnjön az ember benne Discoshit-es majomnak.
Pont ez a lényeg, hogy mit hogyan hordasz és mivel kombinálsz. Nem mindegy.

{Azt azért elismerem, hogy a miki egérbe tényleg bele fog futni a trendi tinédzser réteg, és akkor értelmét veszti, hogy akárki közülünk beruházzon egy ilyesmi darabba, hiszen akaatlanul is azzal a tömeggel azonosítanának. :/ Persze ennek az az oka (mmint h beleszaladtam), hogy mindig magambol indulok ki, és nem abbol, hogy mik a trendek és ki más mit hord.}

Nbc86 2010.06.25. 21:54:49

Nekem is tetszenek ezek a Mickey Mouse-os pólók :-) Nagyon hasonlót árul a Topman, amin már gondolkodom egy ideje: www.topman.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=17551&storeId=12555&categoryId=138993&parent_category_rn=40350&productId=1800308&langId=-1

Sajnos az emberek többsége már egy gladiátor szandált vagy egy színes nadrágot is furán néz, úgyhogy szerintem a Miki egeres pólót se díjaznák.

Így vagyok pl. a holdall táskákkal is, tetszenek, de inkább nem veszek... :-(

p4rtyboy92 2010.06.25. 22:19:54

@Norbi8: vegyél nyugodtan, had nézzenek, én megvettem télen, és ezerszer kényelmesebb volt a kézbe hordani a cuccokat mint az amúgy is sokrétegű ruhádra felgyömöszölni a messenger vagy a háti táskát :)

Hyden 2010.06.25. 23:39:16

@Norbi8: Kicsit elegem van az utcán engem méregető jöttment idegenek arckifejezéséből, illetve beszólásaiból. Nem hiszem el, hogy még mindig nem vehetsz fel anélkül semmit, hogy ne kapj valami kellemes beszólást, amivel garantáltan gallyra vágják az amúgy jónak ígérkező napodat.
Nem tudom meséltem-e, de egyszer megállított két rendőr, igazoltatás céljából. (Mert én olyan rosszarcú egyén vagyok). Míg az egyik a személyimet nézegette, a másik végigmért, és azt mondta: "Maga olyan érdekesen öltözködik!" (És pofákat vág) Erre én: "Mit érdekli magát, hogy én hogy öltözködöm???? Divattal foglalkozom, hát így öltözködöm. Majd ha egyszer rendőr leszek, én is ilyen SZÉÉÉÉP EGYENRUHÁBAN fogok járni mint maga, de szerencsére nem kell..."
Az emberek alapvetően keresik a konfliktust, vagy a beszédtémát... márpedig két építőmunkásnak pl. akik söröznek délben az építkezés előtt, mi a nap legnagyobb információja? Hát nem az, hogy mennyit gyengült a forint, hanem: Nézdmááá mekkora buzi abban a szűk nadrágban!
Szóval vegyééé holdall-t és gladiátor szandált, és lépj bele a szájába, aki rosszalló tekinteteket vet rád! :D

p4rtyboy92 2010.06.26. 00:37:28

nem épp témához passzoló kérdés de muszály megkérdeznem,

itt mindenki megveti a nagyülepű nadrágokat?vettem egyet a pull and bearbe, és nekem nagyon teccik, viszont az emberek véleményét megosztja nagyon :) mi a véleményetek róla?

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.06.26. 02:54:54

@p4rtyboy92:

Nekem nem tetszik :-/
De ez csak egyéni vélemény! :-)

Bár ez is biztos olyan, mint a többi ruhadarab, hogy tudni kell (mivel) viselni.

Thunder01 2010.06.26. 05:31:35

@Daniel David: És tényleg..:D A sapka a fejen, a nevetések, a leader singer meztelen felsőteste... Alap '90-es kellékek egy átlagtinilány szívelelkének begyűjtéséhez... Lelki szemeim előtt már látom az együttes egyenmozgását, tinilányok ezreinek kezét az együttes nevével ellátott transzparensekkel, könny a szemben, jajj ne...:D

Thunder01 2010.06.26. 05:40:49

@bojlergyulabá: Izé, a divat meg a trend az ugyanaz.
Gondolom hogy gondoltad, de a divat szót kicserélném a stílus szóra.

2010.06.26. 10:55:20

@Thunder01: szerintem nem teljesen, a trendnek azt tartom amit mindenki visel, mint a fent említett rózsaszín póló, meg rózsafüzér, vagy az 'edhárdi sapka'

a divat az pedig elit, többnyire elegáns(lásd pesti divatlap:PPPP), és hozzáértők keze közül kerül ki, nem valami majom kitalálja, és mindenki olyat kezd hordani.

de az szócsere abszolút helytálló, a lényeg a különbség.

2010.06.26. 11:01:00

@p4rtyboy92: szerintem lányoknak is nagyon szarul áll, de trendi, meg lehet leplezni vele az előnytelen adottságokat fenék környéken, de férfiakon én még a skinny nadrággal is jobban ki vagyok békülve, mint az általad elmítettel. nem néz ki rosszul, de nem venném fel. pláne, hogy abból a mackó anyagból készítik.

p4rtyboy92 2010.06.26. 12:33:45

@bojlergyulabá: @mzd: amit én vettem az farmer, de végülis igazad van neked is meg mzd-nek is :)

2010.06.26. 13:06:24

apropó pull and bear: nemrég vettem ott egy fekete v nyakú pólót, 40° gépi mosás volt ráírva, én mostam 30-on. kb 5 mosás után annyira elment a színe, mintha 2 éves lenne, visszavittem a boltba(allee) ott a boltvezető lányka, elmagyarázta, hogy az aláhúzott kád szimbólum kézi mosást jelent(el is hittem) majd átmentem a h&m-be és ott felvilágosítottak, hogy nem. visszamentem másodszor is, akkor meg azt akarta beadni, hogy a 'gépben szárítani tilos' jel (négyzetben egy kör áthúzva) az egy mosógép áthúzva. de aztán megmondtam aranyoskámnak, hogy angolul, meg franciául is rá van írva, hogy géppel mossuk, ne akarjon már átb***ni. a végén nagynehezen azért kicserélte.

p4rtyboy92 2010.06.26. 14:42:55

@bojlergyulabá: az úgy erős :) ennek is megvan az oka, hogy miért veszik ilyen nehezen vissza a ruhákat, sok kedves "brazil"-"olasz" (aminek épp mondják magukat) ismerőseink egyszer bevásárolnak az ilyen boltokba 30 ezerért, utána 2 évig visszahordják a direkt elb*szott ruhákat... :/

rraddo 2010.06.26. 22:21:24

Nekem tetszik a kép, szerintem semmi baj nincs vele.
Mikiegért is simán hordanám, vicces, de megvárnám a 70%-os leárazást, ha a tinédzser réteggel azonosítanak csak örülök neki bár nem hiszem, hogy a fejem alapján bárki így gondolná.
Szerencsére mindenkinek más tetszik, és ezért tudunk beszélni róla és különbözőféleképpen öltözködni, különben unalmas lenne a 'divat szeretők' élete:)
Ja és mindenki hordja ami tetszik és/vagy jól áll neki.
süti beállítások módosítása