2010.05.31

Kipróbáltuk: Asos webshop

HorvathL | 2010.05.31 19:00 | 28 hozzászólás


Ezúttal (többek között) egy cipőt szereztünk be az asos.com webshopból. Néhány szó a tapasztalatokról.

Az asos webshopja nem kizárólag a saját márkáit árulja, kategóriánként megtalálhatóak benne sportos, utcai és prémium kategóriás márkák is. Ez nekem nagyon tetszik, nagyobb a választék, mint a topmannél, de ugyanakkor átlagban drágább cuccok vannak itt. 
Aki kissé elveszett és nem tudja, milyen szettet vegyen fel az adott szezonra, annak még egy utcai stílus-katalógus is rendelkezésére áll itt .

A cipő, amiről szó van egy tavaszi-nyári vászoncipő. Angol számozás szerint 7-es, ez a legkisebb, de bíztam benne, hogy ez megfelelő méretű lesz a 41-es lábamra. Így is lett, 50 euroért 10 nap alatt ide is ért.

 

 

 

1-2 hét hordás után (4-5 alkalom) a sarka bizony eléggé elkezdett kopni, de ezen kívül nincs probléma a minőségével. Aki eddig a méret miatt ódzkodott a cipővásárlástól, az ebből szerintem könnyen kiszámíthatja a megfelelő méretet - mivel a 7-es az 41-esnek felel meg, így a 8-as valószínűleg a 42-es és így tovább.

Természetesen amennyiben nem vagyunk elégedettek, azonnal visszaküldhetjük a vásárolt árut.

Rendeltetek már innen? Tapasztalatok?
Minőségileg milyen a bolt?
 

 




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr42045534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guss 2010.05.31. 19:23:32

hu.wikipedia.org/wiki/Cip%C5%91m%C3%A9ret

Azért a fent említett méretezés összevetés nem ilyen egyszerű ám! ;)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.05.31. 19:42:40

@guss: igaz, ennek nem néztem utána. :) köszi

norbi2k 2010.05.31. 20:12:53

Rendeltem tőlük, nem érkezett meg, felvettem velük a kapcsolatot, mondták meg kell várni amíg lejár az egy hónap, aztán újra küldik, másodjára már DPD futárral küldték nem postával, megérkezett, elégedett vagyok :)

Topmanhez csak annyit tőlük is rendeltem már, az nagyon hamar megérkezett, a pólok méretével nem volt gondom, a puloverből az M-es ami a méretem már nagyon bő lett, visszaküldtem, de állítólag nem kapták meg, most itt tart az ügy :)

p4rtyboy92 2010.05.31. 20:26:31

@norbi2k: én is visszaküldtem egy öltönymellényt, én se kaptam kártérítést, csak egy olyat hogy nem kapták meg...aztán ennyiben is maradt :)

corrado 2010.05.31. 20:36:30

"Once your parcel has arrived in your country, it will be passed on to an internal postal service..."

ez a magyar postát jelenti?
csak mert rendelnék órát, de ha ők kapják meg a határnál, akkor inkább nem...

alves 2010.05.31. 21:34:10

köszi a cikket, táskát szeretnék rendelni, de hallottam pont itt egy embertől hoyg enm érkezett meg a rendelésed de most nyugottabb vagyok

és szeretném kérdezni hogy a farmer nadrág mien fajta, mert olyan ismerős

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.05.31. 21:48:37

@Hyden: :) hú az az ing de nagyon kéne!
amúgy jó, hogy visszatértél, már régen írtál.

@alves: szia, hát sajnos néha nem érkezik meg a dolog, hallottam én is, de eddig nekem csak jó tapasztalataim vannak.
a nadrág pedig azt hiszem hogy egy sima zara farmer (slim)

norbi2k 2010.05.31. 21:50:53

@corrado: Igen.. de mint látod nem a magyar posta a szűk keresztmetszet, hanem a Topman aki letagadja hogy megkapták a csomagot :)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.05.31. 21:56:25

@norbi2k: pedig azon még a címet sem kell kitölteni, csak visszaküldeni, nem?

azért sajnos akad itt egy-két elakadt csomag...
amúgy nekem még a magyar postával sem volt gondom (igaz, nem használom túl sokat)

norbi2k 2010.05.31. 22:04:34

@horvath911: Igen, előre fel van címezve. Csomagküldéssel kapcsolatos problémám még nekem se volt a postával, viszonylag sokat rendelgetek máshonnan is. Más postai szolgáltatásokról nem mondanék semmi jót...

dan. 2010.05.31. 22:34:30

Én is rendeltem már ASOS-ról. Egy sima fehér cipőt rendeltem alig került pár ezer forintba, és azóta nagyon szépen bírja.
Rendeltem egy kardigánt is. Méregettem a mellkasom, és meg is lepődtem de kockáztattam. Itthon C&A-ban vagy bárhol általában S-es méret kell, ASOS-nál viszont úgy számoltam, hogy XXS (!!!) kell. Aggódtam is mert megrendeltem az XXS-eset, de mikor megjött meglepdőtem, mert méretét tekintve ugyanakkora mint itthon az S-es méret... Topman-nél is kb ugyanez a helyzet. Szóval ne az itthoni méret szerint rendeljetek, hanem az oldalon lévő size-chart alapján.
Ja. Cipő mérete teljesen jó volt, van átváltó táblázat ebből is.
Ja.ASOS.Csomag.
Hétfő délután rendeltem, és péntek délben hozta a futár.
Ami a legjobb,hogy e-mailben kaptam egy linket, ahol folyamatosan követni tudom, hogy hol a csomagom. Ez elég szimpatikus az ASOS-tól. Topman-el még várnék, míg kiforrja magát a Magyarországra való csomagküldésük, ugyebár nem olyan rég óta van, emiatt lehetnek bakik benne.
ASOS-t abszolút tudom ajánlani.

fontosember 2010.05.31. 22:53:21

üdv nektek...
mi kell ahhoz hogy az Asos tol rendeljen az ember kell paypal account vagy vmi ilyesmi vagy csak el kell utalni bankbol a pénzt vagy hogy mukodik, kinéztem egy fehér, pár ezer ft-os cipot azt kellene megvennem....

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.05.31. 22:57:16

@fontosember: szia, egy kártya kell hozzá, ami internetes vásárlásra alkalmas!

Nbc86 2010.05.31. 23:17:14

Tegnap találtam rá az oldalra, jó kis cikkek vannak :-)

Ez a mostani is nagyon jó, szeretek netről rendelgetni. Igazság szerint nincs égető szükségem egy új cipőre, de ez annyira megtetszett... :D Nézegettem még az ASOS-t és akkor még beneveznék 1-2 új cuccra tőlük.

A cipővel kapcsolatban nem írtad, hogy mennyire kényelmes? Engem általában feltörnek az ilyen keményebb sarkú cipők, cipőt meg még nem rendeltem interneten.

Meg a képeken sötétebbnek tűnik mint az ASOS oldalán, melyik az igazi színe?

perry 2010.05.31. 23:34:59

Hmm, épp két hónapja rendeltem az ASOS-ról és gondoltam, mivel még nincs, írok a rendelésről egy cikket a blogra:)

Na mindegy, én egy alkalmi cipőt, táskát meg szemüveget rendeltem, mind saját-márkás cuccok, potom pénzekért. Rendben megérkezett a csomag, a minőség nekem abszolút csillagosötös.

Mellesleg gyönyörű ez a cipő, nincs kedvem utána nézni, talán H by Hudson? Viszont lehet, hogy ugyanolyan farmerünk van, bármennyire is tömeg a Zara...;)

Két helyesbítés:
- A Topman sem csak a saját cuccait árulja, hanem pl. Gola, Fred Perry táskát, cipőt is.
- Bár statisztikailag igaz, hogy átlagban drágább az ASOS webshop, hiszen designer ruhák is vannak, de ami a lényeg, hogy ha jól láttam, a Topman sajátmárkás cuccok drágábbak, mint az Asos sajátmárkás darabok, tehát az a kijelentés azért csalóka.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.05.31. 23:35:18

@Norbi8: szia, üdv közöttünk!

inkább a rendes honlapon nézd a színét, ezeket telefonnal fényképeztem, nem reálisak a színek.
kényelmes a cipő, nem törte fel a lábamat, pedig volt olyan, hogy egész nap rajtam volt. Nem kemény a sarka belül, nem is túl vékony a talpa, nincs vele gond ilyen szempontból sem.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.05.31. 23:39:45

@perry: :) hát igen, a farmerbe bele lehet akadni ugyanolyanba..
a cipő asos márkájú egyébként, örülök, hogy tetszik.

a helyesbítések igazak! köszi! a saját asos meg topman márka az kb. egy kategória.

markusbird 2010.06.01. 10:43:12

sokszor rendeltem már tőlük (20-30 cuccot összesen, persze nem egyesével) és eddig minden rendben és időben megjött - igaz visszaküldéssel még nem volt tapasztalatom.

a vulkánkitöréskor adtak 10% kedvezményt a következő vásárlásra, pedig alapvetően nem is késett a cucc.

egyébként "turizni" is remekül lehet ha beállítod, hogy price "low to high" simán van pár vonzó de filléres cucc.

aki bizonytalan a méretekben, annak ott a magyarázat "size guide":
www.asos.com/infopages/SizeGuide/pgesizechartMan.html
ismerek olyat, aki odáig merészkedett, hogy nadrágot vett

robthetomb24 2010.06.01. 11:25:10

Kiváló ízlésed van. Ez a cipő tökéletes, gyönyörű darab. Gratula hozzá.

Nbc86 2010.06.01. 12:40:49

@horvath911: Köszi, akkor valószínűleg rendelek. :-)

Ha majd megjött megírom, hogy mi a tapasztalatom (nadrágot, pólót is kinéztem).

lvnt 2010.06.03. 15:36:39

Sziasztok,
nekem már sikerült visszaküldenem is (a megrendelt méret helyett más méretet küldtek). A csomagban található egy returns form , amin fel kell tüntetni a visszaküldés okát, ezt bele kell rakni a visszaküldendő csomagba, illetve van egy matrica, amit felragasztva a csomagra leegyszerűsíti a címzést. Ezután már csak a postára kell elbattyogni (figyelem, elég drága lesz, én egy kabátot küldtem vissza, és 9000 környékén fizettem), az ott kapott feladóvevényt jól elrakni, és hazamenni. Ezt követően szükség lesz még egy kis adminisztrációra, mert a feladóvevényt el kell faxolni a megadott számra, vagy beszkennelve is el lehet küldeni nekik. És még egy dolog, a posta költséget egy formanyomtatványon is fel kell tüntetni (amit már nem emlékszem, de szerintem emilben kaptam meg, csak itt már gbp-ben), amit szintén el kell nekik küldeni, ugyanis ez alapján térítik meg ezt az összeget (nekem már másnap visszautalták). Innentől már csak várni kell, hogy megkapják a küldeményed, és visszautalják a vásárlás ellenértékét.
Még annyi, hogy kérhettek cserét is a megfelelő méretre, vagy színre, persze csak ha van még ilyen a honlapon, akkor értelemszerűen nem pénzt kaptok vissza, hanem a kért terméket, nekem nem volt szerencsém mert már nem volt az én méretemben a kabát. Üdv.

/o/peration 2010.06.06. 08:44:10

Asos, táska + hamis napszemüveg, megjött rendben, lehetett követni hol jár. Cipő lesz szerintem a következő amit megpróbálok náluk.

Nbc86 2010.06.14. 00:07:49

Pár napja megkaptam a cuccokat, rendben ment minden. Jól néznek ki, ugyanúgy mint a képen és a méretezés is megfelelő.

Ajánlom mindenkinek aki nem szeret hosszasan vásárolni meg próbálgatni :-)

Rekuuu 2013.06.10. 09:53:40

Pár napja én is rendeltem asos-ról egy kabátot. Mint kiderült valamit nagyon elnézhettem és az igazából egy mellény. :/ Már elkezdték szállítani de amint megjött vissza szeretném küldeni. Nem tudjátok, hogy ha vissza küldöm a költséget nekem kell állni?

cSo 2013.06.20. 01:34:21

@Rekuuu:
én úgy tudom a szállítási költséget neked kell fizetni(nem tudom mennyi mert amúgy ingyenes) a többit meg vissza utalják
süti beállítások módosítása