2010.05.20

Louis Vuitton táskák tavaszra és nyárra

HeStyle | 2010.05.20 17:47 | 2 hozzászólás


Nemrég már bemutattuk a Louis Vuitton 2010-es tavaszi/nyári kampányfotóit, most pedig nézzük meg milyen új táskákat kínál a cég erre a szezonra. Színekben nem túl bő a választék, mindössze három alapszínből áll a kollekció. Nekem leginkább a "Cabas Zippe" és a "Sac-á-Dos" návre hallgató modellek tetszenek, de "Sasha"-k is jól néznek ki, bár szerintem nagyon kevés dolog férhet beléjük.
Nektek mi a véleményetek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr572018571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mc Murphy 2010.05.20. 20:26:50

nagyon tetszik ez a kollekció. kellemes csalódás számomra. valahogy nem hiányoznak nekem a híres minták... az én kedvencem a Roman és a Milo, de elfogadnám utazónak a Mitkát is.

perry 2010.05.21. 13:23:33

Nekem is nagyon tetszenek, szeretem a letisztultságot. És végre lehagyták a mintát... Kedvenc a Sasha.

Off: Tetszik az új HeStyle grafika:D
süti beállítások módosítása