2010.05.17

Eső, zápor, zivatar

HeStyle | 2010.05.17 17:14 | 19 hozzászólás


Az elmúlt néhány napban jócskán kaptunk esőt, záport és zivatart. Ilyenkor az ember legszívesebben ki sem mozdulna a lakásból, de ha mégis muszáj, akkor mindenképpen valami "esőálló" darabot vesz fel, a kapucni vagy az esernyő pedig alapkellék ebben az időben. Íme néhány olcsóbb és drágább tipp az Asos.com, a Topman, a Burberry és a Gucci kínálatából. Nekem ezek közül az első és második képen látható Burberry kabátok, a Burberry táska és a szürke Topman pulcsi a kedvenem.
Nektek mi a véleményetek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr892010606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wannabe 2010.05.17. 21:11:14

Aha, "pulcsi". Buzi-e vagy?

Fideszman 2010.05.17. 21:23:18

gucci gumicsizma.. aki ezt megveszi azt is állatkertben kéne mutogatni a csizmájával együtt.

proton1701 2010.05.17. 21:34:52

Egyiket sem. Rohadt drága mind....Aki ilyet hord annak vagy nincs esze és sznob mint a gép vagy rádőlt egy bank.

Kimérős szaloncukor (Lédig) 2010.05.17. 22:02:33

Én most az eső alatt a klasszik PVC esőkabátot hortam, meg úgy általában azt használok, mert utálom az esernyőt.
Úgyhogy nekem az volt most a "divat" :D

1-2 ember láthatóan megmosolygott miatta, de szerintem én jobban nevettem azokon akik:
a) bőrig áztak esernyő-esőkabát nélkül
b) a szélvihar miatt kifordított esernyővel küzdöttek miközben szétáztak.

Én meg a kis esőkabátomban... :-)))))))))

Mr Garrison 2010.05.17. 22:20:12

Ilyen ruhákat csak buzik vesznek fel... Kivétel a trench coat mert az első világháborús ruhadarab (nem is értem hogy adhatták rá a kis buznyák csávóra).

perry 2010.05.17. 22:37:12

Csak a london undercover esernyő, meg a topman csizma/cipő tetszik, de előbbi is csak azért, mert szeretem a union jacket.

balazsman 2010.05.17. 23:02:22

a gumicsizmába belerohad az ember lába, személy szerint undorodom tőle, max. pecázáshoz venném fel, de oda is csak Tüskevár-nosztalgia miatt...

ha igazi esőről van szó (mint, ami most van odakint), akkor mindegy mi van rajtad... és akkor inkább az olcsó átázás, mint a drága

a divatcuccok max csak valami lájtosan szitáló köd-esőhöz jók, de inkább csak gizdázáshoz. Amúgy megint túltengenek a márkamintás dolgok, amik, mint tudjuk a hamisítás melegágyai, tehát nem érdemes miattuk sok pénzt kiadni.

vadászbolt, túrabolt - itt taláhat az ember olyan dolgokat, amikkel kis mértékben esély van az időjárás ellen való védekezésre

2010.05.18. 02:18:14

nekem az a véleményem, hogy ha esik az eső, akkor autóba kell ülni. oda elég egy 100 ft-os kínai póló is. :)

lorantka_a_gall 2010.05.18. 02:41:06

@balazsman: gumicsizma is nagyon jó lehet, csak nem kell annyira finnyásnak lenni. :D Egyébként akármilyen eső van, egy jó (trekking/túra/magashegyi) bakancsnak meg se kottyan. Szóval esőben => bakancs. :)

baliquez 2010.05.18. 07:27:27

Mit hordjunk esőben? Arra a másfél pillanatra amíg kikászálódok a szemem színéhez igazított festésű Quattroportémból BIZTOSAN akad valaki aki esernyőt tart gondosan bodorított fürtjeim védelmére. Gumicsizmát max a reggeli pisztrángom kifogásához húzok, de akkor mellényest.

dr. Wilbur Swain 2010.05.18. 08:32:52

"...mert a divat nem csak a nőké!" - hanem a buziké is :/
olyan divatblog nincs véletlen, ahol nem csak homároknak való cuccok vannak, hanem amit átlagemberek is fel/megvehetnek?!
GUCCI GUMICSIZMA, BAZMEG o_O

LuPuS 2010.05.18. 08:33:29

Esernyő:100HUF az aluljáróból, pár ezer forint valaki nevével ellátva, az eredmény ebben az időjárásban, ugyanaz teljesen használhatatlan.
Gumicsizma:Wellington féle(Wellesley alkotta meg) csizma indította el, majd szinte mindenki úgy gondolta megalkotja a magáét:Chanel
Chloé, Christian Dior, D&G, Emporio Armani, Donna Karan, Gucci, Marc Jacobs, Jimmy Choo.....a sor napról-napra dagad.
Ezek csak divatos tömegtermékek, amelyeket unatkozó sztárok és fiatal csitrik hordanak, divat őrülettől függetlenül teljesen feleslegesen.Ezek tényleg esőre horgászatra, jelen esetben a gáti munkákhoz lettek kitalálva, nem az Andrássy-n lévő kávézóban eltöltendő kikapcsolódásra.
Ballonkabát:tökéletes választás örök érvényű darab, erről szerintem többet nem is kell írni

Aki ebben a szélsőséges időben is "Divatolni" szeretne rajta tessék, ez egy szabad ország. Amennyiben nem szeretne elázni, akkor öltözzön a saját szellemi szintje és pénztárcája szerint.

Donjuan 2010.05.18. 11:14:01

A "bőrhatású kabát", a Union Jack-esernyő, és a gumicsizma gáz.

Esernyőt nem hordok. Pénzt soha nem adtam, érte, hegyekben állnak itthon a repiernyők. Amúgy, szerintem fegyverviselési engedélyhez kellene kötni. Ez akkor jut eszembe, amikor a nyuggerek nekem szemmagasságban hadonásznak a drótos peremével az utcán, én meg nem győzöm kapkodni a fejem.

Egy jó bőrkabát vízhatlan. Ha nagyon esik, nálam belefér a Gore-Tex-bakancs, az is wasserdicht. Vészhelyzet esetére mindig van az autómban egy vadász-esőkabát, sötétzöld, műanyag, pár ezresbe került.
süti beállítások módosítása