2010.05.16

Tetszik/Nem tetszik? - Zara csizma

HeStyle | 2010.05.16 19:13 | 10 hozzászólás


Már nálunk is kapható ez a cipzáros Zara csizma, melynek ára kb. 20 ezer forint.
Nekem tetszik, szép és nagyon kényelmesnek tűnik. Még nem nagyon volt ilyen típusú lábbelim, de szeretnék a közeljövőben beszerezni egy ilyet vagy ehhez hasonlót.
Nektek mi a véleményetek?
Tetszik vagy Nem tetszik?

forrás: 00o00




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr912007926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

p4rtyboy92 2010.05.16. 19:16:41

Télen vettem egy Zara csizmát, körülbelül 1 hónapot viseltem (nem mindennap) és használhatatlanná vált, januárban vittem vissza mert szétjött a cipzára, elvált a bőr a talpától, én személy szerint soha többet nem veszek zarába se cipőt se semmit :) pulcsikkal-illetve polokkal is ugyanígy jártam, minőségileg botrány amit lehet kapni :S vagy lehet hogy csak én vagyok ilyen peches.

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2010.05.16. 19:18:52

@p4rtyboy92: Én is jártam már így a Zara-ban, azóta nem is nagyon vettem cipőt ott. De ez a csizma most nagyon tetszik, lehet, hogy megnézem majd közelebbről is..

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.05.16. 19:27:06

Ugyanilyen tapasztalataim vannak.. Sajnos 2 ZARA cipőm is idő előtt végezte..
De hát a cotcot óta tudjuk, hogy a ZARA lábbelik is kínaik :-/

Newyorker 2010.05.16. 20:24:30

nekem 3 zara cipőm is van, rendszeresen viselem őket, semmi panasz, kényelmes és bírja!!!

balazsman 2010.05.16. 20:39:06

a Zara, a H&M az SPF, stb., a cipőiket - mint ahogy minden mást - ázsiai, olcsó beszállítóktól rendelik. Igazából lutri, hogy mi az ami, sokáig lesz hordható, mi az, ami nem, mert nem látod vásárlásnál, hogy milyen gyártási speckókat adtak meg az anyagbeszerzéshez és milyen volt a QC

kisebb általánosításokat azért lehet tenni, például ami ideális esetben odafigyelést igényel a gyártásnál, azt egy ilyen cégtől rizikós megvásárolni, mivel Murphy és a gazdaság törvényei alapján a spórolás (olcsó ár kényszere), a tömeggyártás elcseszést eredményez.

én 2 éve vettem egy katonainak látszó bakancsot a Zaránál, a bőr felsőrész és a műanyag talp valami papírból sajtolt réteggel volt összeragasztva, ami 1 hónap után szétválást eredményezett... azóta ha hordani akarom, cipészhez viszem, így bírja egy ideig, pontosabban eddig így csináltam, most már a kuka jön
(már amikor megvettem, tudtam, hogy meg fogom bánni, de sajnos hülye hangulatban voltam)

azóta a cipőket meg se nézem ezekben a boltokban (a Zarában úgyis mindig alulra dobálják, a franc se fog hajladozni értük), még leértékeléskor sem tudnak meggyőzni az egyévszakos trendekhez készült lábbelikkel

Hyden 2010.05.16. 21:02:38

Beleszerettem!!! Ezzel a cuccal együtt, ahogy a srácon szerepel! Vennem kell valami hasonló szerelést!!!!

2010.05.16. 22:58:29

nagyon jól néz ki

én vettem a zarában bőr cipőt, és egyenlőre semmi baja, csak kicsit puha a talpa, és gyorsan kopik

perry 2010.05.17. 01:28:28

Nekem valahogy őszi-téli egy ilyen csizma, bár tudom, hogy ez a nyári kollekció része...De a következő télen majd beszerzek egy hasonlót, amúgy gyönyörű.

LuPuS 2010.05.17. 05:59:11

@balazsman: tökéletesen összefoglaltad.
Nagyképűség ide vagy oda, alapvetően ha már ki kell adni X ezer forintot, akkor már olyan cipőért teszem, ami nem 3 hónapig fut és aztán kuka( nem mindennap az van lábamon)vagy suszter ideig-óráig megoldás.

A fogyasztói társadalom,régen rájött erre, - anno, vettem egy Adidast és simán 4-5 év ,gyűrve éjjel-nappal (hasonló eredmény a félcipőkre)-, hogy nem a tökéletes minőségen, hanem a mennyiségen van a hangsúly, egyszerűbb rövid élettartamos dolgokat gyártani, mert akkor szezononként hozható, ugyanaz a profit.

S jöhet ide is az általánosított mondatom:
"s a paraszt, meg kifizeti...."
süti beállítások módosítása