2010.05.13

YourLook: Dániel ruhái

HeStyle | 2010.05.13 13:00 | 8 hozzászólás


Ezúttal a Dániel által küldött fotót mutatjuk be, mely egy tavaszi összeállítást mutat be.
Leveléből idézünk:
"Az általam viselet tavaszi outfit-ek egyike. Imádom a könnyű kardigánokat tavasszal, illetve a vászoncipőket. Ettől a két ruhadarabtól igazán angolos és bohókás lehet az ember megjelenése és nem utolsó sorban kényelmes viselet."
Vászoncipő: Kehinde Wiley for Puma
Farmer: Jimmy Choo for H&M
Trikó: Diesel
Kardigán: H&M




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr861999521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsuli 2010.05.13. 17:10:46

a kardi és a cipő nagyon tetszik!

White Enormity 2010.05.13. 17:34:39

Wáo:), nekem mind a 4 dolog tetszik. Hasonló stílus?! :)

eastwest 2010.05.14. 23:26:44

miért ragaszkodik a magyar fiúk nagy %-a ahhoz, hogy nagy betűkkel rá legyen nyomva a pólójukra a márkanév? (csak mert sztem az gáááz)

perry 2010.05.16. 12:50:22

@Newyorker: Bár igazatok van, de nem tehet róla, hogy rá van írva. A póló ugyanolyan jó lenne, ha más lenne ráírva, de most ezt nyomtatta rá a márka. Ez van.

Denny_TC 2010.05.21. 10:33:38

Örülök, hogy tetszik.^^ (dzsuli, White Enormity)
Newyorker: Akkor TE ne vegyél fel ilyen darabokat. A divat szubjektív dolog. Ha számodra semmilyen, az rendben van. 'Gáz' szavakkal illetni, szerinem éretlen és gonosz dolog. Nekem ez így tetszik és a trikónak annyira jó, 80'-as éveket idéző szabása van, hogy elnéztem miatta a Diesel feliratot. Lehet véleményed természetesen, de ha valaki szettje nem tetszik, kultúráltan véleményezd és nem kell lehúzni.

Denny_TC 2010.05.21. 10:38:57

@eastwest: Engem teljesen hidegen hagy a márka. Azt veszem fel, ami tetszik és egy felirat miatt nem hagyok a boltban egy nekem tetsző darabot. Általánosítani sem kell, mert van pár remekül szabott F&F darabom. (azt is tehettem volna a képre)
Next time egy minta nélküli összeállítást fogok küldeni ígérem ;D
süti beállítások módosítása