2010.05.12

Az utca emberei

HeStyle | 2010.05.12 11:35 | 10 hozzászólás


Rég jelentkeztünk már a StreetStyle rovatunkkal, melyben az ilyen témájú honlapok legérdekesebb "szereplői" közül csemegézünk. Íme most egy kis válogatás az utca embereiből, akiket többek között Londonban, Barcelonában, Párizsban és egyéb helyeken kaptak lencsevégre. Nekem leginkább a második kép tetszik, de a többi is remek.
Jó látni, hogy vannak, akik büszkén felvállalják a stílusukat és nem "félnek" öltözködni!
Nektek melyik kép a favorit?

Ha Nektek is van a fent látható képekhez hasonló, egész alakos fotótok magatokról és megmutatnátok, hogy Ti hogyan öltözködtök, küldjetek levelet ide:
hestyle@gmail.com




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr931992308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_karmapolice_ 2010.05.12. 12:04:34

Londonban, Barcelonában, Párizsban és egyéb helyeken természetes, hogy az emberek felvállalják a stílusukat és nem "félnek" öltözködni. Ehhez csak itthon kell bátorság, mert pl. az első hármat még az amúgy nem annyira konzervatív nővérem is csípőből leratyizná, és itthon 10-ből legalább 6 ember ugyanígy reagálna...

perry 2010.05.12. 14:26:08

Azért a képek többségén itthon is vállalható megjelenések vannak, nem tudom mi ez a nagy "felvállalják a stílusukat"...
A kedvencem az utolsó előtti kép.

@_karmapolice_: Én konzervatívnak tartom magam épp ezért ragaszkodom a félig elegáns ruhákhoz, ingek, mokaszinok, egyszerű szemüvegekhez. Bár tudom, hogy te csak úgy megjegyezted, hogy a nővéred nem konzervatív, de szerintem a konzervatívság relatív, én például így fogom fel. Ezek alapján az első kettő kép, de több másik is simán jó és férfias.

Megjegyzendő, hogy szerintem az utolsó képen látható csávó szerkója tényleg kifogástalan, de a táska, bár színekben persze passzol, szerintem anyagában, formájában nagyon nőies. És remélem már túlléptünk azon, hogy valaki erre lereagálja, hogy mennyire maradi vagyok, hisz nem erről van szó.

Bátorság kell itthon az öltözködéshez? Én úgy gondolom, hogy a bátorság meghozza (pozitív) gyümölcsét, ha valóban jól választod meg a cuccokat, akkor akinek igazán tetszeni akarsz, az úgyis észreveszi a stílust.

justniki 2010.05.12. 15:54:15

a kedvenc 2. és alúlról a 3.:)
véleményem szerint, m.o.-n nagyon ritka látni egy jó stílusú, jól öltözött és ehez még ápolt férfit is tisztelet a kivételnek. viszont ha látok egyet, akkor biztos megjegyzem, hogy milyen csinos:)

richrd 2010.05.12. 18:54:18

még pesten csak-csak lehet vállalni az öltözködési stílust egy bizonyos szintig.. de vidéken?
Engem itt már azélt leszólnak, hogy nem sportáskával járok suliba..
és ebből mindenki leszűrheti a következményt.. mert pestről könnyű mondani, hogy persze egy jól összeválogatott ruhát nem lehet leszólni. De szerintem itt ha felvenném az 1-5ig lévő képeken szereplő bármelyik ruhát nevetség tárgyává válnék..

White Enormity 2010.05.12. 21:09:04

Engem a 2. kép fogott meg igazán, a lazasága és a könnyű színek, mondjuk a többivel sincs olyan nagy bajom, a 3. is jó, csak ahogy mondtátok ti is, hogy az már nőiesnek látni(szerintem csak a beállás:-)). Különben tetszenek. Kivétel a középső(alulról az 5.)
Köszönöm
Bye-bye

Donjuan 2010.05.12. 21:29:51

@_karmapolice_: Engem a férfiak és az igénytelenebb csajok rendszeresen leratyiznak. A jobb nők viszont megdicsérnek, nekem ez a fontos :)

perry 2010.05.12. 22:28:38

@richrd: Ebben tökéletesen igazad van, én alapból Pestet vettem csak számba, vidékről beszélni sem érdemes divat terén. Nyugi én is vidéki vagyok (de most Pesten lakom), és hát...

@Donjuan: erről beszéltem

LuPuS 2010.05.13. 08:57:52

Alapvetően mindegyikőtöknek, igaza van. Magyarországon a divat és hozzátartozó elfogadás ,fényévekkel le van maradva. Teljesen mindegy, hogy milyen összeállítás választasz magadnak (legyen egy divatlap tökéletes lemásolása), ami nem megszokott, azt természetes uton elutasítják.
Azért, mert nem ismerik és így alapvetően meg is bélyegezik azt, aki összeállítást viseli. Az elsődleges gondolat, hogy meleg ( ez egy természetes reakció lenne, a magyar ember részéről, de ez csak a primitív gondolkodásunkat mutatja).

Donjuan is írja aki nem ismeri az fikázza,alázza. Azon kevés ember aki nem csak vonzódik a széphez és a jóhoz, az meg is dicséri. Ez pontosan, így van.

Alapvetően meghatározza a napom hátralévő részét, amikor valahol a városban sétálva ,azt látom, hogy néhány kedves ifjú hölgy utánam fordul.
Ilyenkor azért jó érzés, hogy alapvetően mégsem annyira vészes ennek az országnak a gondolkodásmódja,mivel,ha lassan is, de talán valamikor elmondhatjuk, hogy jól öltözöttség nem kifejezetten azt jelenti MÁS vagy.

perry 2010.05.13. 20:15:38

@LuPuS: Még jó, hogy azt jelenti, hogy más vagy: Azt jelenti, hogy a többséghez képest te k*rva jól öltözködsz.

(Tudom, hogy nem véletlenül írtad nagybetűkkel, de akkor is magas labda volt;))

Egyébként kb. 3/4 éve vagyok Pesten és nem érzem ezt a nagy ellenszenvet a divatos férfiak iránt a pesti embereken. De tény, hogy van.

tooomi 2010.05.14. 15:34:36

De unom már ezt a szöveget... Merj önmagad lenni, meg felmeri vállalni a stílusát,ó hogy oda ne rohanjak. Annyát vállalja fel...:D
Amúgy meg az itt látható képeken a legtöbb ffi átlagos öltözködésű,a maradék meg egyszerűen egy idióta röhejes balfax akin csak nevetni tudok, menj a gödörhöz délutánonként és láthatsz egy rakás anyaszomorító tenyérbemászó képü ,pelyhedző borostás, nőtestü, viháncoló kis szarjankót akik azt hiszik, hogy megváltják a világot mert kalapban járkálnak, mellényben, meg teleszart cicanadrágban.
süti beállítások módosítása