2010.05.09

Feltűrt nadrág - hogyan?

HorvathL | 2010.05.09 12:20 | 13 hozzászólás


Tudom, hogy sokatok nincs oda a feltűrt (bokaverdeső) nadrágért, de ez idén nagyon "megy", szóval nézzünk rá néhány példát a legjobbaktól. Beszéljenek helyettem a képek! Csak annyit tennék hozzá, hogy lehet ezt jól is csinálni, szerintem egyáltalán nem rosszak, csak megfelelő cipőt és nadrágot kell hozzá választani, és máris észrevehetetlen az a villanó boka - jó értelemben.

Steve McQueen:


Band of Outsiders
:
 

 

 

 

Marc Jacobs:

 

 

 

Michael Bastian:

 

Simon Spurr:

 

Junya Watanabe:

(képek: GQ)




Címkék: tipp nadrág

A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr471985664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.05.09. 12:43:59

Én nem értem a feltűrt nadrágot. Még csak jól sem néz ki, és praktikumot sem vélek felfedezni.

Dr. Jula Watson 2010.05.09. 13:45:25

Papuccsal a vékony vászonnadrág még csak-csak, na de a többi...

justniki 2010.05.09. 13:55:16

marc jacobs a legjobb szerintem

balazsman 2010.05.09. 15:39:06

@mzd: dehogynem praktikus - ha vízparton vagy, biztos jól jön, hogy nem lesz vizes a nadrágod szára... ettől az esettől eltekintve viszont csak egy stylist-modorosság, "már nem tudnak mit kitalálni" kategória

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.09. 16:12:12

Mindenki hasonlítsa össze lezserségben és minden egyéb tekintetben McQueen valami a többi férfi közötti különbséget, zongorázni lehet!

2010.05.09. 19:59:58

Michael Bastian lábujja:O:O:O
amúgy csak papuccsal és, trikóval, vagy anélkül, kizárólag vízparton

Anyád! Füred!!! 2010.05.09. 20:53:11

elején a fotón szereplő személy nevét tüntetitek fel, később a ruhatervezőét... kicsit zavaró szerintem... egyébként pedig én sem vagyok oda ezért a stílusért

richrd 2010.05.09. 21:53:34

szerintem puccos halász jellegű :))

hedkandi 2010.05.09. 22:54:25

tényleg meg lehet oldani ízlésesen, de szerintem inkább a tavaszi-nyári időszakban!

balazsman 2010.05.10. 00:23:20

@Anyád! Füred!!!: lehet, hogy azért, mert az első fotón szereplő ember egy ismert valaki, míg a többi fotón csak mozgó kirakati babák vannak.
(Sohasem értettem, hogy minek a modelleket nevesíteni, amikor eleve nem a személyiségükért fotózzák őket)

perry 2010.05.10. 14:01:35

@bojlergyulabá: Az az ujj elég durva...

Nekem tetszenek a feltűrt nadrágok, de akkora ellentábor (amely egy igényes blog olvasóközönsége) után már nem biztos, hogy így fogok megjelenni nyáron, legalábbis a városban nem...

balazsman 2010.05.10. 21:08:25

@perry: már évek óta stabil trend nyaranta a feltűrt nadrág (városban), csak nem így "gyűrik" fel, kicsi hajtással, boka felettig, hanem szebben és magasabban, térdhez közel.
egy időben még az a bringás trend is szokás volt az utcán (gyalog), hogy csak az egyik szára van feltűrve

szerintem nem jobb a feltűrt nadrág, mint a rendesen levágott rövid (a hajtásnál sokkal melegebb) viszont ha ez tetszik ne hagyd magad befolyásolni.
volt már itt erről szó, és mindig azt hangoztatjuk, hogy "saját stílusunk van, nem követjük szolgaian a trendeket" - hát akkor cselekedjünk e szerint
:)

Puto 2010.05.14. 19:22:16

elég butus trend, én nem követem! nem hiszem hogy a férfiak többségének jól állna, hiszen többnyire vékonyabb lábon elég ügyetlen esése van a feltűrt nadrágnak. De a rövid nadrág combig feltűrve már jobban tetszik , én is úgy szoktam!CSAK IS NYÁRON!
süti beállítások módosítása