2010.05.08

YourLook: Henrik kabátai és táskája

HorvathL | 2010.05.08 9:00 | 4 hozzászólás


Henrik nevű olvasónk mutatja meg két kabátját és táskáját. Levelében így fogalmaz:

"Mostanság sikerült két olyan kabátra lelnem, amit szeretnék megosztani veled, veletek, olvasókkal. Ahogy az lenni szokott, mindig tavasszal futok bele a jó kabátokba, bár az egyiket most lehet is használni, a másik marad a téli időszakra. A nagy kabát egy Zara Basic kabát, nagyon örülök, hogy ráakadtam, régi vágyam volt egy ilyen fazonú kabát, és még jó meleg is. A másik egy átmeneti, vékony, de elegáns kabát, mely inkább barnásabb, mint fekete (ahogy képen látható), egy noname márka, Tru. Trend, a fehér ing póló pedig Identic. Sosem a márkát néztem, hanem hogy jól álljon rajtam :) A kedvenc kiegészítőm pedig ez a barna S'Oliver táska, meglepően sok dolog elfér benne, praktikussága miatt is szeretem."

Nektek tetszenek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr31980142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.05.08. 19:55:48

Nekem tetszenek :-) Ilyen kabátom van h&m-ből, bár az kicsit rövidebb. És akciósan vettem meg 6-ért, utolsó darab volt, szóval nagy mákom volt :-)

White Enormity 2010.05.08. 21:27:56

Nekem is tetszenek. Kéne is egy olyan kabát, mint az első. Van egy Converse oldaltáskám, amivel két gondom van: 1. jön le a csillag 2. műbőr is jön le róla (mondjuk mit várjak egy műbőrtől?) :-)

2010.05.09. 02:22:38

...vagy rosszul gomboltad be, vagy női kabátot vettél... 8^])

...a tasi teccik..

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2010.05.09. 12:38:30

Köszi szépen :)) És köszi hogy kitettétek :)

Igazad van ton-ton, rosszul gomboltam be :D Mea culpa... Amíg nem vettem meg ezt a táskát, nem is hiányzott nekem, hogy ilyenem legyen, de azóta mindenhova elhordom, nagyon praktikus kiegészítő.
süti beállítások módosítása