2010.05.05

YourLook: Sándor kiegészítői

HeStyle | 2010.05.05 11:36 | 16 hozzászólás


A napokban ért véget az áprilisig beküldött fotókból összeállított szavazás, melyen Dávid és a ballonkabátjáról készült fotó kapta a legtöbb szavazatot!
Mostantól viszont újra várjuk a fotókat kedvenc ruháitokról, kiegészítőitekről, cipőitekről (stb.) a YourLook rovatba! A szavazás utáni első YourLook fotókat Sándor küldte el nekünk. Leveléből idézünk:
"Az én kedvenceim a kiegészítők, úgy gondolom ezektől lesz teljes az öltözet, elengedhetetlenek darabjai minden stílusnak. Képesek akár önmagukban is stílust formálni.
Egy bankban dolgozom ahol fontos az elegáns megjelenés, azonban ha mégsem munkában vagyok de mégis elegánsan kell öltözni, szeretem feldobni pár kiegészítővel az öltözetem.
A képen bal kéz felől egy kitűző a H&M-től, azt hiszem manapság nem könnyű beszerezni egy olyan férfi kitűzőt, mely elegáns és alkalmakkor is hordható, ez egy ilyen darab. Az óra Emporio Armani, ami szintén nagyon jól passzol ehhez a stílushoz. A fenti gyűrű ezüst Azték ékszer, lenti RetrockDelux - egy igazán egyedi darab. A toll Charles Dickens melyet cégemtől kaptam ajándékba. A képen jobbra egy H&M kézitáska, és végül az elmaradhatatlan klasszikus Wayfarer szemüveg."

Köszönjük Sándornak, hogy megmutatta kiegészítőit! Ha Te is megmutatnád új vagy kedvenc ruhadarabodat, írj nekünk bátran: hestyle@gmail.com




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr291976143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perry 2010.05.05. 13:40:39

igazán jó cuccok, jó a stílusod! A kiegészítők nekem is fontosak, de én inkább a karkötőkre és táskára szavazok!
A kitűzőről azonban megnéznék egy világosabb képet is, valójában még életemben nem láttam ehhez hasonlót.

Más: HeStyle, valamikor március legvégén én is beküldtem a cuccom, remélem az sem lett elfelejtve, azt írtad, hogy a következő Yourlookban bent lesz.
Ha nem felejtetted el, akkor bocsi a zargatásért.

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2010.05.05. 14:47:43

@perry: Nem felejtettem el, nemsokára kint lesz! :)

pck (törölt) 2010.05.05. 22:26:51

Nagyon tetszik a szemüveg, ha szemüveges lennék én is ilyen keretet választanék. Az óra is szép, csak a gyűrűket nem tudom értékelni, az nem az én világom.

2010.05.05. 22:59:50

...nem vagyok különös képen maradi, de nem vennék fel semmilyen kitűzőt (ráadásul ez a darab egy nagyon feminin bársony rózsa, ha jól látom), egy biznisz, vagy elegáns hivatali öltözethez - lehet, hogy máshova se...kitűzőt farmerhoz és motoros bőrcucchoz tudok csak férfin elképzelni...

balazsman 2010.05.05. 23:17:19

sosem fogom megérteni az SZTK-jellegű szemüvegkeretek divatját... minél kevésbé láthatóbb vagy feltűnő, annál jobb. a keret nélküliek a legjobbak, vagy az Oakley áramvonalas vékony fémkeretei, de a gyerekkori pápaszemhordás után, én inkább maradok a kontaktlencsénél, bármennyibe is kerül...

perry 2010.05.06. 00:24:56

@balazsman: Ez ízlés kérdése. Szerintem például jól néz ki. Nekem Wayfarer van napszemüvegben, de ugye az nem ugyanaz a kategória.
Valószínűleg a beküldőnek tetszik a vastag keret, és ez általában felülír mindent.
Kontaktlencse, vagyis a szemüveg hiánya pedig néha rosszabbul áll valakinek, mint egy jó szemüveg.

richrd 2010.05.06. 19:26:56

nekem is sztk-s szemüvegem van, de négyzet alakú.. nem tudom nekem nem tetszenek ezek a körívesek, nagyon kevés embernek áll jól
pedig egyre több kampányfotón látni

White Enormity 2010.05.08. 21:35:38

@perry: Én meg pont a kontaktlencsét részesíteném előnybe, habár a szemüveg is öltöztet:), de inkább kontaktlencse, mert akkor tudsz felvenni napszemüveget is...

2010.05.09. 22:06:43

@White Enormity:
...egyrészt ma már a szemüveg fontos kiegészítő azoknak is, akiknek nincs is semmi bajuk a szemüknek, másrészt vannak olyanok, akiknek a szem betegsége nem enged kontakt lencsét hordani...

balazsman 2010.05.10. 00:18:36

@ton-ton: akinek nincs baja a szemével az ne hordjon szemüveget.
a szemüveg nem divatkiegészítő, hanem egy gyógyászati segédeszköz, aminek készítésénél mostanra sikerült olyan technikai szintet elérni, hogy már akár jól is állhat a viselőjének.
Aki pusztán divatból vesz fel egyet, annak nem mondom, hogy ezt vagy azt kívánom, csak azt, hogy addig örüljön szeme világa hibátlanságának, amíg tud

2010.05.11. 10:12:50

@balazsman:
...nem értem a felháborodásodat: a szóban forgó emberek természetesen "ablaküveget" rakatnak a keretbe...

richrd 2010.05.11. 15:31:52

@balazsman: nekem például nem lenne szükségem szemüvegre, de pár összeállításhoz jól áll, vagy hangulatfüggően felveszem.
nem értem mi ezzel a baj.. olyan mintha kinéznék egy abalkon :D

richrd 2010.05.11. 15:33:09

@richrd: plusz vannak benne szűrők, szóval amikor számítógéppet kell hosszabb ideig használnom, akkor is mindig rajtam van.

balazsman 2010.05.12. 22:01:41

@ton-ton: "természetesen" tudom, hogy nullás lencse kerül az ilyen keretekbe, az már a hülyeség netovábbja lenne, ha valaki ok nélkül viselne dioptriás lencsét
az én bajom azzal a ténnyel van, hogy divatkellékként tekintetek a szemüvegre, szerintem ez ostobaság...
ismétlem: lehet, hogy jól áll, de ha nincs rá szükséged, örülj neki, hogy nem kell hordanod

ez az én magánvéleményem, valószínűleg a családi hátterem miatt állok így a témához (volt gyengénlátónak számító családtagom)

a számítógépes szemüveg más eset, az okkal hordott segédeszköz (bár manapság már a lapos monitorokhoz nincs akkora szükség rájuk, mint régen a CRT képernyőknél)
süti beállítások módosítása