2010.04.29

Bershka 2010 tavasz/nyár

HeStyle | 2010.04.29 14:04 | 7 hozzászólás


Kissé megkésve, de itt vannak a Bershka 2010-es tavaszi/nyári kollekciójának lookbook fotói. Bevallom őszintén, én a Bershkát kedvelem a legkevésbbé az INDITEX csoport üzletei közül, valamiért nem tud megfogni az ott árult ruhák nagyrésze. Igaz, néha találok egy-két jó dolgot és a mostani kollekció képeit elnézve is van néhány igazán jó összeállítás (és van pár nagyon rossz is), összeségében mégsem vagyok egy nagy Bershka-fan.
Nektek mi a véleményetek?
Rengeteg kép a tovább gombra kattintva!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr161961950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perry 2010.04.29. 18:43:50

Szerintem majdnem az összes összeállítás jó, de ha beszélhetek többes számban, azért nem szeretjük a Bershkát, mert az egyetlen pesti üzletükben (ahol ugye férfi kollekció is van) közel sem azok a cuccok vannak/lesznek, mint amiket ezeken a képeken látunk.

Edd China 2010.04.29. 19:34:20

@perry: Így-így! De nem csak náluk, más márkáknál is ez a helyzet sajnos. Valahogy olyan ez, mint a reklámban: jó lesz az ezeknek...

katarocks 2010.04.29. 20:07:08

@perry: nem 2 pesti üzlet van, ahol van férfi rész is? mindegy is, én azért nem szeretem, mert csapnivaló a minőség. nagy ritkán ki lehet fogni jobb cuccokat.

balazsman 2010.04.29. 23:11:07

és mindig hatalmas a kupleráj az üzletben, mint a Jeans Club boltokban... (pedig annyira azért nem olcsó...)

bár ez inkább a csajok részén tapasztalható... akkor most ki a rendetlenebb: a pasik vagy a csajok?
(otthon a pasik, üzletben a csajok - szerintem)

perry 2010.04.29. 23:30:41

@katarocks: Bocs, igazad van, az Arénában is van egy.

@balazsman: Én meg épp azt akartam mondani, hogy kb. olyan stílusúak a cuccok, mint a Jeans Clubban, de az ottani árak többszöröséért.

-Leon- 2010.05.01. 16:48:25

A debreceni Bershka-ban is ez a helyzet, már be se szoktunk nézni, alig van valami, azok is elég mezeiek és nem változik a készlet sem... Ez a fenti kollekció sem lett valami nagy durranás :S

White Enormity 2010.05.08. 21:44:53

Nekem nagy részben tetszenek az összeállítások, főleg az elsőn a póló. Testvéremnek van két Bershka pólója, amikkel meg van elégedve (mint árban, mint minőségben)
süti beállítások módosítása