2010.04.23

Lacoste tengerész cipők

HeStyle | 2010.04.23 8:00 | 4 hozzászólás


A Lacoste is előrukkolt két tengerész stílusú cipővel. Az (eddig) két színben kapható "Bateau" modellek áráról nincs információnk, de szerintem nem lesznek majd túl drágák. Nekem a második képen lévő színben tetszik jobban, egyszerű és kényelmes viselet lehet nyáron. Azt hiszem, be is szerzek majd egyet, ha kapható lesz nálunk. :)
Nektek mi a véleményetek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr301943156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perry 2010.04.23. 10:31:03

Ezek tényleg nagyon jók lettek!
Az elsőt teljesen elrontja a piros felsőrész, nem értem, hogy akkor már miért nem fehér felsőrésszel készítették...
Na mindegy, a második azt hiszem a "kell" kategória.

Anyád! Füred!!! 2010.04.23. 12:36:50

én az elsőt választom :)

ks01 2010.04.23. 16:54:45

Csak ne legyen túl nagy divat ez a tengerészcipő, nemrég vettem egyet csak barna bőrt, nem szeretnék mindenki lábán hasonlót látni.
süti beállítások módosítása