2010.04.21

Parfümök tavaszra és nyárra

HeStyle | 2010.04.21 12:20 | 6 hozzászólás


A tavaszi és nyári szezonra rengeteg nagy cég jelentet meg nyári parfümöket. Van amikor alig észrevehető a különbség a "rendes" és a nyári kiadás között, de van, amikor nagyon különleges és finom illatokat alkotnak. Az itt látható összeállításban olyan új parfümök láthatóak, amik nemrégen jelentek meg, de van köztük olyan is, ami csak néhány hét múlva lesz majd kapható. Ezek közül én eddig csak a Gucci by Gucci Sport-ot és a Biotherm Force-ot próbáltam ki, az előbbi nem nagyon tetszett, az utóbbi viszont nekem kellemes és finom illatú volt. Az A*Men nyári kiadását pedig nagyon várom, az eredeti kiadás is nagy kedvencem.
Ti próbáltátok már valamelyiket?

Folytatása következik...




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr561939631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Newyorker 2010.04.21. 13:32:04

Sajnos még egyiket sem volt alkalmam megszaglászni, de ami késik nem múlik :) Nekem sokáig az Issey Miyake L'eau D'Issey volt a zsánerom, de most vhogy Paco Rabanne fan lettem, 1 million, Balck XS, mindkettő nagyon ott van. A Black XS talán a fiatalabb csajokat hülyíti az édes illata miatt, a 1 million talán inkább az elegánsabb, zakósabb illat, így az idősebb csajok megfogására jó :)

Várom a folytatást pfümök terén, sőt kéretik nagyobb hangsúlyt fektetni nekik :)

Ti melyik pfümre esküsztök és miért?

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2010.04.21. 15:10:43

@Newyorker: Régen én is használtam az XS-t, szerettem nagyon. Most Kenzo Power-t, D&G 10-est és JPG Fleur Du Male-t használok.
Jön majd a folytatás, a javaslatokat is szívesen várjuk, hogy milyen parfümök szerepeljenek az újabb összeállításban. :)

Mc Murphy 2010.04.21. 18:29:53

én a hétvégén vettem egy Chanel allure homme sportot. de örök kedvenc a Gucci Pour Homme II. az igazán tavaszias, friss illatú.

Hyden 2010.04.21. 20:24:20

Idén elkezdtem megint valami új parfümre vadászni, gyakorlatilag végigszagoltam mindent ami érdekelt (Pl: Lalique: Encre Noir-t), de az sem fogott meg, pedig olyan szép üvege van. Leragadtam a Burberry-nél, úgyhogy Burberry Classic-ot veszek. A Balenciaga és a Victor&Rolf Antidote továbbra sem hagy nyugodni. Azok milyenek lehetnek?

pck (törölt) 2010.04.21. 22:51:38

Engem az érdekelne hogy ti mit vesztek alá, mármint izzadásgátlónak vagy dezodornak. Olyan lenne praktikus aminek nincs illata hogy ne ütközzön a parfümmel.

Én sehogy sem találom a megfelelőt. Volt már Adidas, Rexona, Axe, mostanában vettem parfüm dezodorokat 6-7000Ft-ért Dior Homme, Burberry London, de ezek sem tartottak tovább. :(

Szóval ti mit ajánlotok?

2010.04.22. 15:33:45

ami a kedvencem az a pierre cardin emotion, roppant komoly, öltönyös-nyakkendős távolságtartó illat. a klasszikus feketedobozos zara is hasonló, csak kicsit pikánsabb, meg olcsóbb 1 kicsit:)
süti beállítások módosítása