2010.04.21

Magazin ajánló: ELLE Man 2010 tavasz/nyár

HeStyle | 2010.04.21 15:20 | 9 hozzászólás


Már kapható az ELLE Man vadonatúj, 2010-es tavaszi/nyári száma, Vincent Cassel-el a címlapon. Én már megvettem és nagyon tetszik, lapszámról lapszámra válik egyre jobbá és terjedelmesebbé. Nem is tudok igazán negatívumot említeni, maximum annyit, hogy az "Igen vagy nem?" rovatukban kissé konzervatív módon kommentálja a három megkérdezett hölgy az ott bemutatott darabokat, na és hogy kihagytak minket a blogos összeállításukból... :-)


A címlapfotó kissé hiányosan állt csak rendelkezésünkre, ezúton is elnézést érte!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr561939970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2010.04.21. 15:36:32

Most is itt van mellettem ,de mivel dolgozom ezért ,csak utána tekintek bele.
Az igen vagy nem rovat sajátos véleményezés.
Vincent Cassel-nél kimaradt a Dobermann megemlítése, öreg hiba :(

ELLE Trend rovathoz szólva a sort, az esőkabát és a színekhez, szerintem teljes kapufa.

Mikor lesz már október?

LJS 2010.04.21. 17:03:53

Őszintén bevallom, hogy még soha az életben nem hallottam erről a magazinról, de most felkeltette az érdeklődésemet. Ez egy különálló magazin vagy promóciós anyag egy másikhoz?

pck (törölt) 2010.04.21. 17:33:44

Pénteken kérdeztem, akkor még nem volt. Remélem marad holnapig belőle...

2010.04.21. 17:57:32

én már megvettem, tényleg jó, csak szerintem a művészkatalógus nem kellett volna bele

Mc Murphy 2010.04.21. 18:05:38

@LJS: különálló. 2008 október, 2009 május, 2009 november. eddig ekkor jelentek meg. tegnap előtt kérdeztem az újságosomtól, h megjelent-e az új. akkor még nem volt. na majd holnap.

LJS 2010.04.21. 20:36:52

@Mc Murphy: Köszi :) Mondjuk kár, hogy ilyen ritkán jelenik meg, de majd holnap rákérdezek az újságosnál.

balazsman 2010.04.21. 22:18:33

ez a gyakoriság pont elég, és Vincent Cassel egy isten
na jó, félisten, de akkor is...
:)

perry 2010.04.26. 18:27:03

Hihetetlenül jó ez a magazin! Pont erre volt szükségem.
Fergetegesen jó cikkek vannak benne főleg a racionalitás/irracionalitás kérdéskörben. Szinte minden oldal érdekfeszítő, elég vastag és minden benne van ami kell. Kellemes csalódás volt, hogy még "Jó nő" rovat is van.

Ilyen egy igazi férfimagazin.

Hepburn77 2010.05.08. 12:15:34

@balazsman:

Ki kell, hogy javítsalak! :)

Ez a gyakoriság közel se elég!!!
Mi is egy jó kis divatmagazint akarunk, mint a nőknek ami rendszeresen megjelenik havonta...
Hát nem?

Nem csak a nőkre kell gondolni, ha a divat szóba jön, mert igenis nem csak az övék!!! :)

Én még nem vettem meg soha az ELLE MAN-t, de már keresem három napja, mert rendkívül felkeltette az érdeklődésemet!!! :)

ÉS KÉRJÜK A HAVi ELLE MAN-T!!!! :)
Ha kell, akkor tüntetünk!! :D :D :D
süti beállítások módosítása