2010.04.16

Humanic kampány fiataloknak

HeStyle | 2010.04.16 8:00 | 1 hozzászólás


Úgy látszik egyre jobban szeretne a Humanic a fiatal vásárlók körében is nagyobb népszerűséget elérni. Ennek érdekében fotózták Elisabeth Hoff és Callum Wilson modellt a cég 2010-es tavaszi kampányához, ami gyökeresen elüt az eddigi Humanic reklámoktól.
A képek tetszenek, bár én nem vagyok túlságosan nagy rajongója a Humanic-nak és kínálatának.
Nektek mi a véleményetek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr581923122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LJS 2010.04.16. 19:31:08

Humanicban körülbelül 2szer ha voltam, de nagyon kiábrándultam belőle. Ezek a képek sem tetszenek. Szeretem a színes fotókat, de ezek olyan hogyismondjam műszínek vagy nem tudom :S főleg a lány cipője.
süti beállítások módosítása