2010.04.13

Vman magazin: fotósorozat a Shrek szereplőivel

HorvathL | 2010.04.13 8:00 | 5 hozzászólás


Ellen von Unwerth fényképezte Paolo Anchisit és Francisco Lachowskit. Melléjük utólag odamontírozták a Shrek mesefilm szereplőit. Fura elképzelés, valószínűleg az új Shrek film (?) közelgő bemutatója miatt.
Nektek tetszik?

(képek: fashionisto)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr971916014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2010.04.13. 09:24:56

Egyáltalán nem tetszik, nem túl kreatív képek.
Sőt, lehet, hogy egyedül maradok azzal, hogy én nem szeretem a Shreket, a második részt már meg sem néztem.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.04.13. 09:54:09

@The Strange: szerintem is kicsit gagyi
a 2-at még láttam, de a többi már egyáltalán nem érdekelt.

balazsman 2010.04.13. 11:08:34

a filmből ez lesz az utolsó (persze majd tv-sorozatként folytatják) de ez a képsorozat szánalmas - egyáltalán nem kreatív, nincs jól kivitelezve és semmi köze a Shrek-világhoz. 100 jobbat lehetett volna készíteni kb 40 perces ötleteléssel és egy ügyes PS-artisttal

és Garfield hogy kerül ide, azt sem értem...

micimacko007 2010.04.13. 12:47:50

nem illik oda a styling se szerintem meg az oda photoshoppolt shrekesek rosszul vannak oda rakva..eloszor nem is ertettem mmint valami rossz minousegu PS hulyeseg az internetrol..
@strange: en se szeretem shreket

LJS 2010.04.13. 13:08:29

Ennél borzalmasbb fortósorozatot régen láttam. a Shreket én sem szeretem.
@balazsman: Az viszont nem Garfield hanem a csizmás kandúr a shrekből.
süti beállítások módosítása